3D scanning af tvillingerne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.741 visninger
9 svar
16 synes godt om
6. august 2013

Rikke2404

Så var vi til 3D scanning idag  Hvor var det bare en god og spændende oplevelse, som klart kan anbefales! De var så nuttede de små piger  Med buttede kinder..  

738 og 765 gram. SÅ fine 

De lå begge to med hovedet ned af, så tvilling A blev gemt lidt bag tvilling B. Men det lykkedes os at få nogen fine billeder af dem begge to alligevel  Dem skal i ikke snydes for.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

FrkRaarup

Rikke2404 skriver:

Så var vi til 3D scanning idag  Hvor var det bare en god og spændende oplevelse, som klart kan anbefales! De var så nuttede de små piger  Med buttede kinder..  

738 og 765 gram. SÅ fine 

De lå begge to med hovedet ned af, så tvilling A blev gemt lidt bag tvilling B. Men det lykkedes os at få nogen fine billeder af dem begge to alligevel  Dem skal i ikke snydes for.. 

Der er ingen billeder.

Anmeld

6. august 2013

Rikke2404

Ved ikke lige hvorfor de ikke kom med det samme i indlæget, når jeg havde tilføjet dem  Her er de ihvertfald! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. august 2013

1990h

Rikke2404 skriver:

738 og 765 gram. SÅ fine 

Super gode billeder

Anmeld

6. august 2013

FrkRaarup

Rikke2404 skriver:

Ved ikke lige hvorfor de ikke kom med det samme i indlæget, når jeg havde tilføjet dem  Her er de ihvertfald! 

WOOW. Fine bebser

Anmeld

6. august 2013

Frk. Himmelblå

Rikke2404 skriver:

738 og 765 gram. SÅ fine 

Nårh! Hvor er de bare super søde. Er vild med benflet 

Skønt, de har det godt.

Anmeld

7. august 2013

DianaRJS

Rikke2404 skriver:

ihhihjel hvor er de altså bare gode!!!

Anmeld

7. august 2013

Rikke2404

FrkRaarup skriver:

WOOW. Fine bebser

Tusind tak 

Anmeld

7. august 2013

Rikke2404

DianaRJS skriver:

ihhihjel hvor er de altså bare gode!!!

Taak, ja vi syntes også det blev rigtig fine  Det er så sjovt at have at vise når de bliver store engang 

Anmeld

7. august 2013

DianaRJS

Rikke2404 skriver:

Taak, ja vi syntes også det blev rigtig fine  Det er så sjovt at have at vise når de bliver store engang 

haha kan se min telefon fik rettet lidt i mit ihhhh

men ja vi har også fra de 2 store og den ældste komemr også af og til og spørger om han ikke godt må se dem

så det er virkelig sjovt at have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.