Gellack

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.788 visninger
12 svar
5 synes godt om
6. august 2013

Mini us

Hej piger..

Har idag købt en depend gellack startpakke i matas, men er kommet i tvivl om jeg må bruge det nu hvor jeg er gravid..?? Ved I det..??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

Mini us

Ja sorry vil bare være sikker inden jeg prøver det

Anmeld

6. august 2013

AnthonsMor

Mini us skriver:

Hej piger..

Har idag købt en depend gellack startpakke i matas, men er kommet i tvivl om jeg må bruge det nu hvor jeg er gravid..?? Ved I det..??

Jeg fik frarådet al slags neglelak af en veninde, da jeg var gravid, så jeg vil ikke gøre det

Men jeg ved ikke, om det egentlig har nogen negativ effekt på baby!

Anmeld

6. august 2013

Mini us

Martsbaby skriver:

Jeg fik frarådet al slags neglelak af en veninde, da jeg var gravid, så jeg vil ikke gøre det

Men jeg ved ikke, om det egentlig har nogen negativ effekt på baby!

Øv :/ men tak for svar

Anmeld

6. august 2013

modesty

Mini us skriver:

Hej piger..

Neglelak er noget giftigt stads, så nej, det anbefales ikke at man bruger neglelak under graviditet.

Anmeld

6. august 2013

Mini us

modesty skriver:

Neglelak er noget giftigt stads, så nej, det anbefales ikke at man bruger neglelak under graviditet.

Tak

Anmeld

6. august 2013

Miss-86

Synes da jeg har set mange gravide med neglelak - Tror det afhænger om hvor 'hysterisk' man er ..

Jeg vil nok fortsætte med neglelak på tæerne, som jeg altid har gjort, den dag jeg bliver gravid..

Kender en der afbleger sit hår, under sin graviditet og tager solarie, dette er jeg IKKE tilhænger af!

Anmeld

7. august 2013

Mini us

Afbleger sit hår.. puuha :/ men tænkte netop også a jeg har set mange gravide med både neglelak og kunstige negle sååå ville lige høre om folk havde nogle erfaringer men tak for svar ")

Anmeld

7. august 2013

Miss-86

Mini us skriver:

Et a,Fbleger sit hår.. puuha :/ men tænkte netop også a jeg har set mange gravide med både neglelak og kunstige negle sååå ville lige høre om folk havde nogle erfaringer men tak for svar ")

Ja, puha siger jeg også.. det for dumt at afblege hår.. selv tak for svaret :-)

Anmeld

7. august 2013

Juliekp

Mini us skriver:

Hej piger..

Jeg er en af dem som slet ikke var hysterisk under min graviditet.

Jeg gik med neglelak på tæerne, fik lavet gele negle 3 gange gennem graviditeten, jeg gik i solarie med et håndklæde hen over maven, brugte parfume hvis jeg skulle noget særligt OG så fik jeg farvet håret en gang eller to... Og jeg ville min baby i maven det bedste, OGSÅ selvom jeg gjorde de ting! Jeg blev bare nød til at have det godt med mig selv.

Så jeg vil sige, gør det hvis du har lyst Altså hvis du er over 1. trimester. Man behøver ikke være så hysterisk, så er graviditeten heller ikke en dejlig tid. Så gør det og drop måske andre ting. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.