Erfaring med denne kur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.685 visninger
14 svar
3 synes godt om
6. august 2013

Findusinde

Hej...

Er faldet over denne kur, er der nogen der har erfaring med den?

http://www.udeoghjemme.dk/Slank/Slankekure/2013/06 /25-8-timers-kuren.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

Lukas&Liam<3

Findusinde skriver:

Hej...

Jeg kan bestemt ikke tro at det er en sund kur.

Anmeld

6. august 2013

Findusinde

Maria&Lukas skriver:

Jeg kan bestemt ikke tro at det er en sund kur.

Har du erfaring med den?? Der er jo så mange mærkelige kure efterhånden... tvivler på de alle er lige sunde...

Anmeld

6. august 2013

Lukas&Liam<3

Findusinde skriver:

Har du erfaring med den?? Der er jo så mange mærkelige kure efterhånden... tvivler på de alle er lige sunde...

Nej det har jeg ikke. Kan godt være den virker. Synes bare det lyder for nemt. Kan sagtens vente med mad til kl 9, også bare vold æde kl 17. Men det er ikke sundt og du vil ikke holde dit vægttab.

Anmeld

6. august 2013

Findusinde

Maria&Lukas skriver:

Nej det har jeg ikke. Kan godt være den virker. Synes bare det lyder for nemt. Kan sagtens vente med mad til kl 9, også bare vold æde kl 17. Men det er ikke sundt og du vil ikke holde dit vægttab.

I følge det de skriver skal man jo ikke voldæde i 8 timer...
Men tror da det skal prøves...

Anmeld

6. august 2013

Lukas&Liam<3

Findusinde skriver:

I følge det de skriver skal man jo ikke voldæde i 8 timer...
Men tror da det skal prøves...

Selvfølgelig vil du tabe dig når du sulter dig selv, det er da klart

Anmeld

6. august 2013

Mamalou

Jeg tror den skal kombineres med en anden kur for at den hjælper. Jeg tror at ideen om, at man ikke spiser om aften i for mange timer af døgnet, er meget god. 

Du har ret i, at der findes mange slankekure, men jeg tror i bund og grund ikke, at en kur hjælper med mindre den skaber positive ændringer på længere sigt. Hvis man følger en kur og taber sig, men vender tilbage til det gamle mønstre, så ender man det samme sted - kan du følge mig?

Vh. Louise

Anmeld

6. august 2013

Findusinde

Mamalou skriver:

Jeg tror den skal kombineres med en anden kur for at den hjælper. Jeg tror at ideen om, at man ikke spiser om aften i for mange timer af døgnet, er meget god. 

Du har ret i, at der findes mange slankekure, men jeg tror i bund og grund ikke, at en kur hjælper med mindre den skaber positive ændringer på længere sigt. Hvis man følger en kur og taber sig, men vender tilbage til det gamle mønstre, så ender man det samme sted - kan du følge mig?

Vh. Louise

Ja, kan sagtens følge dig, og er helt enig i meget af det du siger... Men hvis kuren sætter det igang at man vænner sig af med at spise efter aftensmaden, mener jeg man er kommet langt..

Anmeld

6. august 2013

Mamalou

Findusinde skriver:

Ja, kan sagtens følge dig, og er helt enig i meget af det du siger... Men hvis kuren sætter det igang at man vænner sig af med at spise efter aftensmaden, mener jeg man er kommet langt..

Helt sikkert - men så skaber det jo også ændriger i det lange løb

Min mor og bror har stor succes med at følge vægt vogterne, hvor de deltager i ugentlig vejning og vejledning. Det koster selvfølgelig lidt, men har indtrykket af at det er en god kur.

Anmeld

6. august 2013

modesty

Findusinde skriver:

Hej...

Hvorfor ikke bare spise sundt i stedet for alle de dér mærkelige kure, der alligevel bare betyder at man tager på igen når man stopper med dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.