bækkenløsing!!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

hej, jeg ku godt tænke miig og høre lidt fra folk som har det?? for tror jeg ved og udvikle det har så ondt i mit bækken! det som om der står en og stikker i det nogle gange og så kommer der nogle stød!!

christina

25+3!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

baby2010

Nåhr stakkel, det er da ikke så rart! Du må hellere tale med lægen for en sikkerheds skyld... God bedring!

Anmeld

14. juli 2009

LineD

Ja, jeg har det jo som du også ved

Og har bare en rigtig møg dag idag.. Har kun været ude og handle, men nu efter at have båret varerne ind kan jeg næsten ikke mere, kan næsten ikke gå, og da slet ikke finde en behagelig stillig at sidde i, så pt ligger jeg i sengen med puder over alt.. (Hurra for elevationssengen i øvrigt)...

Men jeg kan bedst beskrive mine smerter som i at det følels somom bækkenet falder af, jeg har en følelse af at have grus i ledene, og lænden gør SÅ ondt helt helt nede så det er ikke til at holde ud... jeg får mest de stikkende smerter hvis jeg bliver VED med at presse mig selv mere end jeg kan tåle, og SÅ stikker det bare i musklerne... Men ellers er det mest selve leddene jeg har ondt i...

Anmeld

14. juli 2009

LineD

stinapigen92 skriver:

hej, jeg ku godt tænke miig og høre lidt fra folk som har det?? for tror jeg ved og udvikle det har så ondt i mit bækken! det som om der står en og stikker i det nogle gange og så kommer der nogle stød!!

christina

25+3!

Glemte helt at sige at jeg da synes du skal snakke med din JM, der kan man nemlig få et bælte, og lagen til sengen og sådan... de er gode at have!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.