29+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
5 svar
12 synes godt om
6. august 2013

Kris89

Så ramte vi uge 30. Tiden flyver og maven vokser.

sys baby begynder at blive lidt besværlig. det gør ondt når den vender sig og mine skrå mavemuskler begynder at blive godt ømme...

Men hvad - der er liv og glade dage derinde og ELSKER DET

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2013

BigHope13

Kris89 skriver:

sys baby begynder at blive lidt besværlig. det gør ondt når den vender sig og mine skrå mavemuskler begynder at blive godt ømme...

Hvor ser din mave bare skøn ud. Og wehu kun 10 uger tilbage

Anmeld

7. august 2013

Annemette07

Kris89 skriver:

Kan høre du har det præcis som mig :-) jeg har de samme "problemer" med at man godt kan mørkemænd bliver større :-)

Men det er lidt komisk. Jeg skal giftes D. 6/9 og har termin D.21/10 lige en dag før dig med det hele :-)

Anmeld

7. august 2013

Kris89

BigHope13 skriver:

Hvor ser din mave bare skøn ud. Og wehu kun 10 uger tilbage

tusind tak

ja det er helt vildt at tænke på - bare sølle 10 uger. tænk som man ventede på de berømte 12 uger ved NF og fra det igen 8 uger til MD... næste gang er det fødsel!!!

Anmeld

7. august 2013

Kris89

Annemette07 skriver:

Kan høre du har det præcis som mig :-) jeg har de samme "problemer" med at man godt kan mørkemænd bliver større :-)

Men det er lidt komisk. Jeg skal giftes D. 6/9 og har termin D.21/10 lige en dag før dig med det hele :-)

ej hvor sjovt det lige er en dag før med begge dele

Hvordan kan det være i har valgt en fredag?

Anmeld

7. august 2013

Annemette07

Kris89 skriver:

ej hvor sjovt det lige er en dag før med begge dele

Hvordan kan det være i har valgt en fredag?

Fordi det ikk som sådan er vores officielle bryllup :-) det er kun forældre og bedsteforældre samt søskende der er inviteret, da vi ønsker h blive gift inden den lille kommer, men samtidig vil vi også gerne giftes i kirke når vi har pengene til det, men da vi begge har nogle rimelig gamle bedsteforældre på over 90 har vi valgt at de skal inviteres med på rådhuset da de jo måske ikk får chancen en anden gang, og skulle de leve til den tid, er de altid velkomne igen :-) og vi tænkte at 7-9-13 ville være en al for populær dato, og desuden er den 6/9 måneden før vores halvårsdag(vi har til den tid været sammen i 5 1/2 år) så datoen er til at huske ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.