Gravid og svamp. Manden er ikk forståelig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.145 visninger
19 svar
22 synes godt om
6. august 2013

Anonym trådstarter

Da jeg fortalte min mand at jeg har fået svamp på grund af graviditeten.

Grinte af bar og sagde: så er du vel ikke så perfekt alligevel!

hvilket gjorde mig meget ked af det . Men for ham er det bar komisk ved ikk hvorfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

hvilket gjorde mig meget ked af det . Men for ham er det bar komisk ved ikk hvorfor

Ih, hvor en irriterende kommentar. Der er ski da ikke noget som helst morsomt ved svamp. Det er ren gene, - men jo heldigvis nemt at behandle.

Han kunne da godt have vist lidt medfølelse. Og taknemlighed over, at det ikke er hans nedre regioner, der skal lide under, at I venter jer barn sammen.

til dig - og husk så: Ind af det ene øre og ud af det andet!

Anmeld

6. august 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Ih, hvor en irriterende kommentar. Der er ski da ikke noget som helst morsomt ved svamp. Det er ren gene, - men jo heldigvis nemt at behandle.

Han kunne da godt have vist lidt medfølelse. Og taknemlighed over, at det ikke er hans nedre regioner, der skal lide under, at I venter jer barn sammen.

til dig - og husk så: Ind af det ene øre og ud af det andet!

Ja præcis :/

Jeg sagde også til ham at det ville være fedt hvis det var ham der var gravid og havde fået svamp .

Anmeld

6. august 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Ok den forstod jeg ikke. Hvad er der at blive ked af?
Tror sgu alle kvinder har haft svamp

Anmeld

6. august 2013

mor88

Anonym skriver:

Sådan er mænd nu engang bare skruet sammen  

Da jeg var gravid og fik svamp sagde min kæreste: "det er da ganske normalt". Nok heller ikke en medfølende kommentar, men mænd har alstå ingen mulighed for at forstå hvordan det er at være gravid, derfor ikke så meget forståelse for det.

Anmeld

6. august 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

Selvfølgelig er det surt at have fået svamp, men mon ikke din kæreste bare prøver at tage det med et smil. Det lyder til at du ikke har haft nogen gener af graviditeten ellers (idet han siger at du er perfekt), så kan jeg da godt forstå at han synes det er sjovt at det lige skulle være noget så almindeligt som svamp, der skulle være din graviditetsgene.

Fortæl ham at du blev ked af det og lad ham forklare

Anmeld

6. august 2013

Mother-love

Forstår godt du synes at det var en træls kommentar men at blive sur over det det forstår jeg ikke.

Mænd er Lidt lovligt undskyldt hvad en graviditet angår for de kan på ingen måde have en fornemmelse af at være gravid og forstå de gener der måtte følge med. Og når man "bare" har sagt sådan ville jeg ikke tage det så nært. Det havde været værre hvis han f.eks havde sagt kæft hvor klampt altså.

Forstå mig ret, så længe han ikke er kommet med en nedladende kommentar forstår jeg ikke problemet

Jeg havde selv mange gener i min graviditet med Isabella dog ikke svamp.
Men så havde jeg tilgengæld fra jeg var 15-20 år svamp hvert halve år. Og kunne næsten sætte dato på. Som min læge sagde nogen piger har en ændret ph værdi i skeden omkring den alder. Utrolig belastende men sådan var det jo.

Tror bare det er dine hormoner der spiller med dig. Op med humøret

Anmeld

6. august 2013

FrkZier

Anonym skriver:

det kan jeg ikke helt se hvorfor man bliver ked af det over?

tag det som et kompliment - din eneste "fejl" er du har svamp

Anmeld

6. august 2013

gædde/gitte

Flodkilling skriver:

Ok den forstod jeg ikke. Hvad er der at blive ked af?
Tror sgu alle kvinder har haft svamp

ja! man behøver sgu ikke at være med rogn...

tror ts hurtigt var blevet skilt fra min mand, hvis de var sammen.. for jeg havde det her for 2 mrd siden.. og i 14 dage stod den på:

"hva så ? -din svamp!"

"nu hvor du har svamp, suger du så ekstra i aften?"

"svampebob!"

"hva så fars egen champingion " ...champion...champ.åh I ved hvad jeg mener !

..... så nu venter jeg på at skæbnen sætter ind og han får en bums på p***** muhahahahaha!

Anmeld

6. august 2013

gonefishing

gædde/gitte skriver:

ja! man behøver sgu ikke at være med rogn...

tror ts hurtigt var blevet skilt fra min mand, hvis de var sammen.. for jeg havde det her for 2 mrd siden.. og i 14 dage stod den på:

"hva så ? -din svamp!"

"nu hvor du har svamp, suger du så ekstra i aften?"

"svampebob!"

"hva så fars egen champingion " ...champion...champ.åh I ved hvad jeg mener !

..... så nu venter jeg på at skæbnen sætter ind og han får en bums på p***** muhahahahaha!

Ligger flad af grin! Gitte for helved du gør mig altid så glad.
Og så er det jo præcis det samme som sker herhjemme, lige indtil manden også går og klør sig i skridtet... HA så vender piben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.