Hej igen og update omkring MD mm.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

481 visninger
3 svar
1 synes godt om
6. august 2013

ms86

Hej med jer..

Nu har jeg været væk et stykke tid, så her kommer lige en update 

Jeg var til MD-scanning igår, og alt så fint ud - så vidt de kunne se.. desværre lå bebsen sådan, at de ikke kunne gennemscanne hjertet ordentligt, så nu må vi afsted igen i næste uge. Øv øv, glæder mig virkelig meget til at vide at alt er godt, så er lidt skuffet. 
Er der andre der har prøvet at skulle ind en ekstra gang?

Sidst jeg var gravid havde jeg en foranliggende moderkage, dvs. den spærrede for "udgangen" så jeg ikke kunne føde normalt. Ud over kejsersnit betød det MANGE plukveer, blødning mm., så var så lykkelig da scanningsdamen igår fortalte at den denne gang ligger perfekt - dvs. at jeg kan føde selv, at jeg ikke skal sættes igang før tid mm.. Det er SÅ fedt 

Tak fordi I læste med. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

Diana2013

ms86 skriver:

Hej med jer..

Jeg var til MD-scanning igår, og alt så fint ud - så vidt de kunne se.. desværre lå bebsen sådan, at de ikke kunne gennemscanne hjertet ordentligt, så nu må vi afsted igen i næste uge. Øv øv, glæder mig virkelig meget til at vide at alt er godt, så er lidt skuffet. 

Sidst jeg var gravid havde jeg en foranliggende moderkage, dvs. den spærrede for "udgangen" så jeg ikke kunne føde normalt. Ud over kejsersnit betød det MANGE plukveer, blødning mm., så var så lykkelig da scanningsdamen igår fortalte at den denne gang ligger perfekt - dvs. at jeg kan føde selv, at jeg ikke skal sættes igang før tid mm.. Det er SÅ fedt 

Tak fordi I læste med. 

Hej og stort tillykke, jeg har ikke selv prøver det med moderkagen, men det er da dejligt du får den lille a se igen

Anmeld

6. august 2013

Lotus86

Kan godt forstå du synes det er irriterende, men jeg er sikker på alt er i den skønneste orden, det plejer det heldigvis

Dejligt der ikke er nogen moderkage der driller denne gang, så kan du (forhåbentlig) se frem til en "rigtig" fødsel

Anmeld

7. august 2013

Bettina90

ms86 skriver:

Hej med jer..

Tak fordi I læste med. 

Godt den gik godt  Og er sikkert på at hjertet også er som det skal være, så får I bare muligheden for at se bebse en ekstra gang 

Skal selv til MD scanning i dag - kryds fingre for mig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.