BigHope13 skriver:
Ja det sætter jeg også min lid til. Håber sådan at amningen kan tage nogle store depoter her. Har godt nok ikke taget så meget på endnu men de sidste par uger her er det gået stærkt
og selvom det skønt at være gravid og man kan håbe på det meste ryger af hurtigt efter fødslen så det ikke sjovt at se vægten stige, og især ikke når man har haft et vægttab inden graviditet.

Nemlig, har ikke noget imod at tage et par kg på for vores søns skyld, synes bare det går vanvittig stærkt lige for tiden, 6 kg på 7 uger synes jeg er lige rigeligt.
Og har svært ved at skære ned på mængden af mad for tiden, da jeg blev opereret i uge 9 og mistede en del blod var behandlingen: spis... og det gjorde jeg så, samtidig med at det hjalp på kvalmen.
Da jeg var på kur, var min mad mængde tilpasset så jeg lige nøjagtig fik hvad jeg skulle have, men er ikke tryg ved at skulle derned igen, for er bange for at bettefisen ikke får næring nok, når jeg samtidig er under ekstra kontrol pga en navlestreng der går skævt ind i moderkagen.
Anmeld