Celavi regntøj - størrelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.026 visninger
10 svar
2 synes godt om
5. august 2013

Miss BananaHammock

Jeg er igang med at gøre klar til DP start og skal købe regntøj. Hvordan er størrelserne i Celavi's regntøj?

Jeg er blevet rådet til at købe 86 (han bruger 74 nu), da det sagtens kan være stort når han bare skal sidde og så passer det når han begynder at gå og jeg slipper for at købe igen til foråret

Men er deres str. 86, er "normal" str. 86? Har i nogler erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

MorDk

Dengang jeg købte regntøj til min søn der brugte han 74 i tøj. Jeg købte str. 80 til ham. Det er stort i str. og han brugte helt til han brugte str. 92 i tøj.

Har købt Mikk-Line til min datter. I kærebørn i Lyngby sælger De ikke CelaVi mere da de ikke har mellemstr. altså 74. Men det har Mikk-Line. Min datter bruger 68/74 i tøj. Regntøjet i str. 74 er for stort...

Anmeld

5. august 2013

FruJacobsen

Min søn er 15 mdr og passer str. 80 i regntøj fra CeLaVi...dog tror jeg ikke, at bukserne passer ret meget længere, men ærmerne på kalken et stadig med opsmøg

Anmeld

5. august 2013

Miss BananaHammock

MorDk skriver:

Dengang jeg købte regntøj til min søn der brugte han 74 i tøj. Jeg købte str. 80 til ham. Det er stort i str. og han brugte helt til han brugte str. 92 i tøj.

Har købt Mikk-Line til min datter. I kærebørn i Lyngby sælger De ikke CelaVi mere da de ikke har mellemstr. altså 74. Men det har Mikk-Line. Min datter bruger 68/74 i tøj. Regntøjet i str. 74 er for stort...

Oki - så du vil mener at jeg kan nøjes med en str. 80 også burde han kunne passe det i foråret også? (hvis han følger de normale vækst kurver)

HVilket af de to mærker synes du bedst om?

Anmeld

5. august 2013

Miss BananaHammock

FruJacobsen skriver:

Min søn er 15 mdr og passer str. 80 i regntøj fra CeLaVi...dog tror jeg ikke, asset bukserne passer ret meget længere, men ærmerne på kalken et stadig med opsmøg

Oki - kan se man kan købe bukser for sig, det er jo meget smart i jeres situation.

Anmeld

5. august 2013

MorDk

Miss BananaHammock skriver:

Oki - så du vil mener at jeg kan nøjes med en str. 80 også burde han kunne passe det i foråret også? (hvis han følger de normale vækst kurver)

HVilket af de to mærker synes du bedst om?

Jeg synes faktisk de minder en del om hinanden. Men har købt Termosæt fra Mikk-Line til min søn og det virker en del mere lækkert en CelaVi ♥

Anmeld

5. august 2013

FruJacobsen

Oki - kan se man kan købe bukser for sig, det er jo meget smart i jeres situation.

Haha, sikke mange fejl man kan lave, når man skriver fra mobil!! Vidste ikke, at delene sælges enkeltvis - det skal jeg da have undersøgt

Anmeld

5. august 2013

Miss BananaHammock

MorDk skriver:

Jeg synes faktisk de minder en del om hinanden. Men har købt Termosæt fra Mikk-Line til min søn og det virker en del mere lækkert en CelaVi ♥

Oki. Jeg har "bare" købt termosæt i bilka, da jeg ikke ved hvor meget vi får brug for det. Har jo aldrig prøvet det her med dp og børn før.

Anmeld

5. august 2013

Miss BananaHammock

FruJacobsen skriver:

Haha, sikke mange fejl man kan lave, når man skriver fra mobil!! Vidste ikke, at delene sælges enkeltvis - det skal jeg da have undersøgt

Jeg forstod det alligevel

Anmeld

5. august 2013

De3Guldklumper

Jeg er igang med at gøre klar til DP start og skal købe regntøj. Hvordan er størrelserne i Celavi's regntøj?

Jeg er blevet rådet til at købe 86 (han bruger 74 nu), da det sagtens kan være stort når han bare skal sidde og så passer det når han begynder at gå og jeg slipper for at købe igen til foråret

Men er deres str. 86, er "normal" str. 86? Har i nogler erfaringer?

Det er til den store side så ville holde mig til en str 80

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.