Termotøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
6 svar
4 synes godt om
5. august 2013

A&F

Hej derude . Jeg skal købe termotøj til min datter på 2 år. Jeg har kigget på mikkelines med foer/ fleece husker ikke helt præcist , har fundet det til 175 kr. Ligeledes kigger jeg efter en ekstra flyverdragt. I dag kigger jeg i bilkas tilbudsavis og ser så, at de her termotøj . Men så er det jeg gerne vil spørge jer kloge damer som har mere erfaring end mig, om I kender til det og kan fortælle om hvad I synes. ? Ligeledes med deres flyverdragte som jeg også så i deres avis. På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

L&V

A&F skriver:

Hej derude . Jeg skal købe termotøj til min datter på 2 år. Jeg har kigget på mikkelines med foer/ fleece husker ikke helt præcist , har fundet det til 175 kr. Ligeledes kigger jeg efter en ekstra flyverdragt. I dag kigger jeg i bilkas tilbudsavis og ser så, at de her termotøj . Men så er det jeg gerne vil spørge jer kloge damer som har mere erfaring end mig, om I kender til det og kan fortælle om hvad I synes. ? Ligeledes med deres flyverdragte som jeg også så i deres avis. På forhånd tak

Mikkline termotøj er super godt og blødt hvor bilkas er tyndt og stift

Anmeld

5. august 2013

A&F

Månsson skriver:

Ok tak for svar

Anmeld

5. august 2013

tweety2060

Jeg har været glad for termotøj fra bilka og Har faktisk købt det igen i denne uge. Min datter er 3 år... Men det ender med at Jeg bytter det igen, da der ikke er ribkant ved arme og ben -det var der på det gamle, men det jeg har købt nu, lukker slet ikke til....
Hvor har du fundet termotøj til 175??

Jeg har også været fint tilfreds med flyverdragt fra bilka, og Har også brug deres skisæt....

Anmeld

5. august 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har købt termotøj til begge vores børn og det er super fint. Det skal bare lige vaskes en gang, så er det ikke så stift. Jeg har intet, at klage over det der blev købt i Bilka/Føtex

Anmeld

5. august 2013

B&J

Månsson skriver:

jep jep den hopper jeg med på og mikkline er der tit slidstærkt på numse og knæ og det holder super godt...

flyver dragter fra az/bilka har jeg prøvet de holder ikke et barn vamt, jo hvis det er ude kort tid men lang tid og er glad for at være ude er de ikke gode til

Anmeld

5. august 2013

camilla10

A&F skriver:

Mikkeline har desuden forstærkninger på knæene. Jeg fik købt et rigeligt stort sæt og det har nu holdt i 1 1/2 sæson og får nok en halv sæson mere. Det kalder jeg kvalitet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.