Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har længe overvejet at prøve hold i fitness, jeg er medlem og træner ca 3 gange om ugen, men syntes jeg mangler lidt andet også..
har overvejet Kettlecross? Nogle med erfaring derfra?
Eller hvilke erfaringer har i med diverse hold?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nea85 skriver: Nu har jeg ikke selv prøvet Kettlecross, men min søster kan varmt anbefale det Jeg er SÅ glad for at træne på hold, og jeg træner nærmest aldrig for mig selv. Jeg har prøvet lidt af hvert, men mit yndlings i øjeblikket er Stram op (styrketræning) og StepfitIntro
Nu har jeg ikke selv prøvet Kettlecross, men min søster kan varmt anbefale det Jeg er SÅ glad for at træne på hold, og jeg træner nærmest aldrig for mig selv. Jeg har prøvet lidt af hvert, men mit yndlings i øjeblikket er Stram op (styrketræning) og StepfitIntro
Fedt, tror jeg vil prøve det så.... ;-)
I vores center mangler der bare mange instruktøre, så der er fjernet en del hold, blandt andet mit ynglings zumba ;(
Frk-S skriver: Fedt, tror jeg vil prøve det så.... ;-) I vores center mangler der bare mange instruktøre, så der er fjernet en del hold, blandt andet mit ynglings zumba ;(
Hvor er dit center henne??
Jeg er glad for kettlecross, boksning og bodyfit.
Bikefit er også ret fedt - men jeg synes dog det kommer meget an på instruktøren hvor fedt det er.
Frk-S skriver: Jeg har længe overvejet at prøve hold i fitness, jeg er medlem og træner ca 3 gange om ugen, men syntes jeg mangler lidt andet også.. har overvejet Kettlecross? Nogle med erfaring derfra? Eller hvilke erfaringer har i med diverse hold?
Kettelcross er super fedt og vildt god træning
Men sørg for at komme på nogle intro hold, så du får teknikken med og ikke skader dig selv.
Maja88 skriver: Hvor er dit center henne??
Korsør
Frk-S skriver: Korsør
Nå øv
Jeg kan anbefale boksetræning. Synes virkelig det er fedt fordi det er en blanding af styrke og konditionstræning.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128