Tidlig scanning med billede :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
6 svar
11 synes godt om
5. august 2013

Sander&Vitus-Mor

igår blev trangen til at se om der var hjerteblink for stor - så vi smuttede et smut til København og købte os til en scanning. Det ligner en lille rosin, vi havde selv regnet os frem til at jeg var 7+4 der, og det var præcis hvad vi også fik afvide, og så fint hjerteblink. Det ligner aller mest en lille rosin. Men det er sgu min baby! 

og puhaaaaa hvor var det dog rart at få afvide at alt så fint ud med hjerteblink, og den følger kurverne så fint. Lille skat! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

CroQuis

VråJepsen skriver:

igår blev trangen til at se om der var hjerteblink for stor - så vi smuttede et smut til København og købte os til en scanning. Det ligner en lille rosin, vi havde selv regnet os frem til at jeg var 7+4 der, og det var præcis hvad vi også fik afvide, og så fint hjerteblink. Det ligner aller mest en lille rosin. Men det er sgu min baby! 

og puhaaaaa hvor var det dog rart at få afvide at alt så fint ud med hjerteblink, og den følger kurverne så fint. Lille skat! 

Tillykke 

Synes også selv at det var virkelig fedt og betryggende at se hjerteblink første gang 

Anmeld

5. august 2013

Sander&Vitus-Mor

CroQuis skriver:

Tillykke 

Synes også selv at det var virkelig fedt og betryggende at se hjerteblink første gang 

Mange tak! :-)

ja, det var skønt!

Anmeld

5. august 2013

Tulipan

VråJepsen skriver:

Fedt!
Stort tillykke
Glæder mig så meget til jeg selv kan blive scannet
Var det ikke helt vildt at se det?

Anmeld

5. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Anonym23 skriver:

Fedt!
Stort tillykke
Glæder mig så meget til jeg selv kan blive scannet
Var det ikke helt vildt at se det?

Det var så vildt. Andreas blev os helt vild, der gik det sgu op for ham at han skulle være far! 

Og bare at få bekræftet at alt ser godt ud og bebs er fin, var fantastisk!

Anmeld

5. august 2013

Rødhætte

VråJepsen skriver:

Tillykke! Da jeg var gravid købte vi os også til en tryghedsscanning. Det var alle pengene værd

Anmeld

5. august 2013

Sander&Vitus-Mor

Rødhætte skriver:

Tillykke! Da jeg var gravid købte vi os også til en tryghedsscanning. Det var alle pengene værd

Mange tak! :-) 

ja synes helt bestemt også at det var helt fantastisk. Altså havde neo fået afvide at symptomer på kvalme osv er tegn på der sker noget derinde. Så havde da en god fornemmelse af at den lille havde det godt. Men bare det at få det bekræftet! Og ja, det var bestemt alle pengene værd, jeg gør det gerne igen! Haha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.