Canesten mod svamp? Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

526 visninger
4 svar
2 synes godt om
5. august 2013

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg er ikke blevet tjekket af lægen men lægevagten mente det tydede på svamp . Så har fået købt canesten.

Er der en som har erfaring med det mens man var gravid ? Må jeg stadig bruge pillen selvom jeg er gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

monzemussen

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg er ikke blevet tjekket af lægen men lægevagten mente det tydede på svamp . Så har fået købt canesten.

Er der en som har erfaring med det mens man var gravid ? Må jeg stadig bruge pillen selvom jeg er gravid.

Jeg havde det samme problem da jeg var gravid. Du må gerne bruge pillen,mens du er gravid. Det eneste du ikke må, er at bruge indførings hylsteret.

Brug cremen meget, det hjælper.

held og lykke

Anmeld

5. august 2013

Clisolka

Anonym skriver:

Hej piger

Jeg fik en omgang svamp da jeg var højgravid med min datter, og der sagde lægen til mig jeg godt måtte bruge pillen - bare ikke indføringshylsteret 

Anmeld

5. august 2013

Anonym trådstarter

Tak piger

Anmeld

9. august 2013

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jeg fik en omgang svamp da jeg var højgravid med min datter, og der sagde lægen til mig jeg godt måtte bruge pillen - bare ikke indføringshylsteret 

Min læge siger jeg evt. Skal bruge cremen i de sidste tre mdr jeg er gravid . Men man må da ikk ha samleje hvis man bruger det vel?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.