Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, overskriften siger sig selv..Hvilke kager betrækker I?
Jeg har både lavet en chokoladekage og betrukket..
Samt 2 kager med lagkagebunde og mousse indeni..
Man kan jo i realiteten bruge alt indenunder den fine pynt ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ingen, der vil komme med deres svar?
??
Havanagila skriver: Ja altså du kan lave lige den kage du vil og betrække den med fondant
Ja altså du kan lave lige den kage du vil og betrække den med fondant
Ja, lige netop Skriver jeg også i indlægget. Ville bare høre, hvad andre betrækker
Miss-86 skriver: Ja, lige netop Skriver jeg også i indlægget. Ville bare høre, hvad andre betrækker
Jeg har betrukket lagkager, almindelige skærekager og iskager med fondant. Det kan bruges til det meste indenfor det søde køkken
Havanagila skriver: Nåh okay heheJeg laver det samme. Dog mest lagkager som er dækket med fondant
Nåh okay heheJeg laver det samme. Dog mest lagkager som er dækket med fondant
Okay, ja jeg havde tænkt at prøve at lave to ananaskager som jeg lægger sammen med kokoscreme Også lidt eksotisk tema udenpå ..
Dot D skriver: Jeg har betrukket lagkager, almindelige skærekager og iskager med fondant. Det kan bruges til det meste indenfor det søde køkken
Okay, kan man betrække is med det?
Miss-86 skriver: Okay, kan man betrække is med det?
Ja, det kan du. Jeg tog min hjemmelavede islagkage ud af fryseren, smurte den op med en marengs af æggeblomme (past) pisket op med sukker og så på med fondanten
Så i fryseren igen, og ud en halv times tid inden den skulle spises
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128