Tvillinge/søskendevogn nødvendig eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. august 2013

Mama1304

Hej 

Jeg har termin d.27.10 og har i forvejen en dreng på 2 år (fra april 2011).

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af om vi skal have en søskende/tvillingevogn eller ej? Min søn vil være omkring 2 år og 7 mdr, når jeg føder. 

Lige pt har vi en City cross klapvogn og et ståbræt til, en Nuna klapvogn og så har jeg en stor dagpleje barnevognen (kan sove 2 børn i, sidde 4 børn, da den har fodkurv) som vi ku bruge? Men er bare så forvirret  Hvad ville i vælge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

Aabye

jeg har også en dreng fr april 2011.. Og fik så en dreng i oktober sidste år.. Og jeg har IKKE nogen søsendevogn.. For mig har det simpelthen ikke været nødvendigt.. Min den "store" ELSKER at gå selv.. Så det kommer jo helt an på det store barn.. Vi har både barnevogn og klapvogn.. Og i klapvognen kan der uden problemer sidde 2 børn i hvis den store bliver træt i benene..

Anmeld

5. august 2013

lycly

Der er 21 mdr mellem mine børn og jeg har ikke nogen søskendevogn og har kun få gange stået og kunne bruge den. Ikke fordi det var total nødvendigt men min kæreste arbejder hver 4. weekend så der ville det være rart at have muligheden for at tage ud med dem begge. Men igen, ikke total nødvendigt, så hygger vi bare derhjemme Og skal vi på legepladsen ikke så langt væk så går storesøster bare, eller sidder i fodenden af barnevognen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.