Jeg var i slutningen af maj igennem en MA i 12. uge.
Jeg har brugt noget tid på at bearbejde de følelser og tanker der kom under og efter det hele.
det er blevet til en sang som betyder rigtig meget for mig.
Jeg ville ønske jeg kunne dele mine råfiler fra mobilen (har kun indspillet den på den efter et downloaded program, men den ligger på 3 lydspor og kan ikke finde ud af at sende den som én samlet fil 
)
Jeg har virkelig lyst til at få lidt kritik/ kommentarer på den! 
Jeg er sgu lidt oppe at køre over det. Jeg synes den er blevet rigtig god og samtidig så sidder jeg og stortuder her nu, fordi den bare er alle de triste følelser jeg har inden i. Om en drøm, der alligevel ikke skulle være. Hvor uretfærdigt det føleles. Om at jeg har lyst til bare at komme videre, men heller ikke "bare kan glemme".
Jeg håber snart jeg finder et geni, der kan hjælpe mig med teknikken, eller at jeg får den indspillet som "demo" så jeg kan dele 
Nå men måtte bare ud med NOGET på en eller anden måde. Sidder her helt for mig selv 
Jeg kan mærke at jeg havde rigtig meget brug for at skrive den sang/ få det ud og ned på papir. det er ligesom om der er noget der er faldet på plads indeni.... Måske jeg nu oprigtigt kan se mig i spejlet og sige at vi oprigtigt gerne vil være gravide igen 
Tak fordi du læste med 
Anmeld