Er nattøj nødvendigt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2013

FruJacobsen

Vi brugte (og bruger stadig) heldragter fra Hollys til vores søn som natdragter. Det er vigtigt for mig, at han har dragter, som han kun bruger om natten - også da han var spæd. For det første fordi en baby kan have været i mange arme i løbet af en dag, og derfor tænker jeg, at det er rart at få rent tøj på til natten og for det andet for at tydeliggøre, at nu begynder natten så der bliver forskel på nat og dag. Jeg håber, det gav mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

Clisolka

serinasmor skriver:

Du vil altid kunne diskutere hvilket babytøj der er mest nødvendigt.

Personligt ville jeg hellere undvære bukser og bluser Natdragte er dejligt praktiske til hjemmedage Baby har det godt i dem. Der er ikke noget der strammer nogen steder. De er nemme at skifte ved uheld i forhold til bluser og bodyer der skal over hovedet. Jeg ville ikke undvære en natdragt

Hørt! 

Jeg vil også hellere undvære bluser og bukser - jeg har stort set ikke købt bluser og bukser til lillebror, for jeg ved at vi ikke kommer til at bruge det + jeg har fået noget brugt. 

Natdragter kommer vi til at bruge meget herhjemme de dage vi bare er hjemme - det er så nemt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.