Min lille guldklump til nyfødt-fotografering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.917 visninger
14 svar
38 synes godt om
5. august 2013

mommy1991

Årh, hvor er det altså bare det bedste i verden at være mor til den her lille fyr 

Vi var til nyfødt-fotografering med ham i går og har lige fået et smugkig af et par af de billeder Desirae tog. Han var bare SÅ sej, og lod bare Desirae gøre lige præcis hvad hun ville med ham - vi var et par meget stolte forældre!

Vi har endnu ikke fundet det helt rigtige navn til vores guldklump, men tror det er liiige på trapperne! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

Clisolka

Hvor er det nogle skønne billeder af jeres lille guldklump!! 

Anmeld

5. august 2013

DesiraeR

Han er perfekt! Jeg kan ikke vente med at finde ud af hvad hans navn er 

Anmeld

5. august 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Årh, hvor er det altså bare det bedste i verden at være mor til den her lille fyr 

Vi var til nyfødt-fotografering med ham i går og har lige fået et smugkig af et par af de billeder Desirae tog. Han var bare SÅ sej, og lod bare Desirae gøre lige præcis hvad hun ville med ham - vi var et par meget stolte forældre!

Vi har endnu ikke fundet det helt rigtige navn til vores guldklump, men tror det er liiige på trapperne! 

Hvor er han bare lækker
glæder mig til at høre hvilket navn guldklumpen skal have

Anmeld

5. august 2013

asff

emmagirl skriver:

Åh han er bedårende 

Anmeld

5. august 2013

mommy1991

DesiraeR skriver:

Han er perfekt! Jeg kan ikke vente med at finde ud af hvad hans navn er 

Ja, det er han  Vi har faktisk lige besluttet os for at han skal hedde Leander! 

Anmeld

5. august 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Hvor er han bare lækker
glæder mig til at høre hvilket navn guldklumpen skal have

Helt vildt  

Vi har lige i denne time besluttet os endeligt for, at han skal hedde Leander 

Anmeld

5. august 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Helt vildt  

Vi har lige i denne time besluttet os endeligt for, at han skal hedde Leander 

Åh ja , han er da klart en lille leander sikke et smukt navn til en smuk gut

Anmeld

5. august 2013

mommy1991

BigHope13 skriver:

Åh ja , han er da klart en lille leander sikke et smukt navn til en smuk gut

Hihi, ja er også rigtig glad for det  

Hele graviditeten (eller siden MD-scanning) har vi kaldt ham for Hannibal, og vi var sikre på at det var det han skulle hedde, men da han så kom ud lignede han altså bare slet ikke en Hannibal  

Anmeld

5. august 2013

BigHope13

emmagirl skriver:

Hihi, ja er også rigtig glad for det  

Hele graviditeten (eller siden MD-scanning) har vi kaldt ham for Hannibal, og vi var sikre på at det var det han skulle hedde, men da han så kom ud lignede han altså bare slet ikke en Hannibal  

Synes ihvertfald leander passer rigtig godt til ham

nej sådan kan det jo gå, vi går også og kalder vores bebs ved navn og har også offentlig gjort til familie og venner hvad han skal hedde, men ja lad os nu se hvad han ligner

Men så dejligt i har fundet frem til et permanent navn til jeres søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.