Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Årh, hvor er det altså bare det bedste i verden at være mor til den her lille fyr
Vi var til nyfødt-fotografering med ham i går og har lige fået et smugkig af et par af de billeder Desirae tog. Han var bare SÅ sej, og lod bare Desirae gøre lige præcis hvad hun ville med ham - vi var et par meget stolte forældre!
Vi har endnu ikke fundet det helt rigtige navn til vores guldklump, men tror det er liiige på trapperne!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det nogle skønne billeder af jeres lille guldklump!!
Han er perfekt! Jeg kan ikke vente med at finde ud af hvad hans navn er
emmagirl skriver: Årh, hvor er det altså bare det bedste i verden at være mor til den her lille fyr Vi var til nyfødt-fotografering med ham i går og har lige fået et smugkig af et par af de billeder Desirae tog. Han var bare SÅ sej, og lod bare Desirae gøre lige præcis hvad hun ville med ham - vi var et par meget stolte forældre! Vi har endnu ikke fundet det helt rigtige navn til vores guldklump, men tror det er liiige på trapperne!
Åh han er bedårende
DesiraeR skriver: Han er perfekt! Jeg kan ikke vente med at finde ud af hvad hans navn er
Ja, det er han Vi har faktisk lige besluttet os for at han skal hedde Leander!
BigHope13 skriver: Hvor er han bare lækker glæder mig til at høre hvilket navn guldklumpen skal have
Hvor er han bare lækker glæder mig til at høre hvilket navn guldklumpen skal have
Helt vildt
Vi har lige i denne time besluttet os endeligt for, at han skal hedde Leander
emmagirl skriver: Helt vildt Vi har lige i denne time besluttet os endeligt for, at han skal hedde Leander
BigHope13 skriver: Åh ja , han er da klart en lille leander sikke et smukt navn til en smuk gut
Åh ja , han er da klart en lille leander sikke et smukt navn til en smuk gut
Hihi, ja er også rigtig glad for det
Hele graviditeten (eller siden MD-scanning) har vi kaldt ham for Hannibal, og vi var sikre på at det var det han skulle hedde, men da han så kom ud lignede han altså bare slet ikke en Hannibal
emmagirl skriver: Hihi, ja er også rigtig glad for det Hele graviditeten (eller siden MD-scanning) har vi kaldt ham for Hannibal, og vi var sikre på at det var det han skulle hedde, men da han så kom ud lignede han altså bare slet ikke en Hannibal
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128