Nogen der kender denne økologiske dagpleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.000 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. august 2013

Annette Jensen

Hej allesammen, jeg er ny, håber i tager pænt i mod mig.

Mille har fået tilbudt en plads i kommunal DP og jeg har sagt ja. Men nu læste jeg lige i avisen at der er åbnet en ny øko DP cirka 5 minutter herfra i bil.

Nogen der kender hende her? www.dagplejenfrijsenvang.dk

Lyder vildt gidt. Tror jeg prøver at skrive en mail, men hvordan gør jeg lige i forhold til den kommunale som jeg har sagt ja til Hvis det er?

Hende her er jo privat.

På forhånd tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2013

Annette Jensen

Hvordan gør man hvis man skal skifte fra kommunal til privat? Hun er ikke starter endnu, men jeg har jo sagt ja til en kommunal.

Anmeld

6. august 2013

Mamalou

Jeg tror ikke, at der er nogle problemer i at sige nej tak til den kommunale dagplejer, selvom I har sagt ja. Jeg ville sige nej så snart jeg havde en plads hos den anden dagplejer. Kender desværre ikke noget til dagplejeren.

Velkommen til Baby.dk 

Vh. Louise

Anmeld

6. august 2013

lhn89

Åh hvor ville jeg dog ønske at vi havde mulighed for at vælge en økologisk dagpleje! Heldige jer 

Anmeld

6. august 2013

tweety2060

DEt kommer vist an på hvordan i starter, for der er 2 mdr opsigelse i den kommunale dp mener jeg men er ikke sikker...
Pøj pøj med beslutningen

Anmeld

6. august 2013

lhn89

Hvor fantastisk, jeg kan se at hun bor i Hinnerup, vi kommer selv fra Hadsten. Hun lyder som et virkelig skønt menneske, med de helt rigtige værdier! Eller i hvert fald de samme værdier som os 

Vi har allerede talt med hende og aftalt et møde på torsdag, er meget spænt på at se hvordan hun og hvordan omgivelserne er 

Anmeld

11. august 2013

Annette Jensen

Nå kommunen er ikke særligt hjælpsomme. Jeg har lige skrevet en mail til hende måske hun ved hvordan det fungerer hvis jeg vælger at skrive mig op til privat pasning i stedet for.

Håber der stadig er plads.

Anmeld

11. august 2013

Jibbe

Det lyder som en hel fantastisk dagpleje! Gid vi boede i hinnerup

Anmeld

12. august 2013

Annette Jensen

det er nemt nok at opsige den kommunale har jeg fundet ud af. Men der er en måneds opsigelse. Det er lidt noget rod med min barsel hvis jeg også skal have god tid til at køre ind.

vi tager på besøg derhenne i morgen og så må vi have en god snak herhjemme om hvordan vi skal gøre det. jeg vil ihvertfald ikke køre hende ind hos den kommunale og så køre hende ind igen hos hende her  en måned senere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.