Dåbskager laves (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.878 visninger
2 svar
6 synes godt om
5. august 2013

Ulrikke

Hej alle sammen! 

Ville lige smide et par billeder af de yndige kager jeg har lavet igennem det seneste år. Faktisk det eneste år, hvor jeg rigtig har givet den gas, med bestilling på kagerne! Både til rund fødselsdag, og barnedåb. Skriv endelig en privat besked til mig her på siden, hvis jeg kunne hjælpe dig! 

Go mandag! 

Billede 1: Sød og simpel dåbskage til lille Liv. Lyse bunde og med jordbærskum. 

Billede 2: Dåbskage til Sarah. Her er det også lyse bunde, med nødder og hindbær smørcreme. 

Billede 3: Dåbskage til Laura. Med mazerin-lagkagebunde og vanilie smørcreme. 

Billede 4: Simpel sommerkage, til 25års fødselsdag. 

Billede 5: Min største dåbskage til dato. Kagen til Olivia. Chokoladebunde med blåbærmousse. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

Znoopy.dk

Wow, de er flotte.

Du er noteret!

Anmeld

12. september 2014

maikenguldborg

Ulrikke skriver:

Hej alle sammen! 

Ville lige smide et par billeder af de yndige kager jeg har lavet igennem det seneste år. Faktisk det eneste år, hvor jeg rigtig har givet den gas, med bestilling på kagerne! Både til rund fødselsdag, og barnedåb. Skriv endelig en privat besked til mig her på siden, hvis jeg kunne hjælpe dig! 

Go mandag! 

Billede 1: Sød og simpel dåbskage til lille Liv. Lyse bunde og med jordbærskum. 

Billede 2: Dåbskage til Sarah. Her er det også lyse bunde, med nødder og hindbær smørcreme. 

Billede 3: Dåbskage til Laura. Med mazerin-lagkagebunde og vanilie smørcreme. 

Billede 4: Simpel sommerkage, til 25års fødselsdag. 

Billede 5: Min største dåbskage til dato. Kagen til Olivia. Chokoladebunde med blåbærmousse. 

Hej Ulrikke.

Laver du stadig kager? I så fald hvad er prisen pr. person?

Hilsen Maiken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.