brun udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
7 svar
1 synes godt om
5. august 2013

AnneMaria

er 2 mdr gravid og har haft brunt udflåd i tre dage.... hvad kan det betyde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

Disarobi

Håber du kan klare et ærligt svar?

Jeg har aborteret tre gange og de startede allesammen med brunt udflåd!!! Jeg ville ringe til lægen og få tjekket om livmoderhalsen stadig er lukket eller om det evt kunne være en begyndende abort...
Håber det ikke!

Anmeld

5. august 2013

AnneMaria

Bihsberg skriver:

Håber du kan klare et ærligt svar?

Jeg har aborteret tre gange og de startede allesammen med brunt udflåd!!! Jeg ville ringe til lægen og få tjekket om livmoderhalsen stadig er lukket eller om det evt kunne være en begyndende abort...
Håber det ikke!

håber ikke det er det. Men tak for et ærligt svar, så er jeg forberedt på hvis det er sådan noget.

Anmeld

5. august 2013

pcoramt

Jeg ville betale mig til en scanning.. Det kan være gammelt blod, men det kan os være langt værre..

Anmeld

5. august 2013

AnneMaria

pcoramt skriver:

Jeg ville betale mig til en scanning.. Det kan være gammelt blod, men det kan os være langt værre..

jeg fik en scanning for ca. 2 uger siden, hvor alt var godt...

Tænkte du at det kunne være gravid uden for livmoderen...?

For det er det heldigvis ikke, kunne vi se på scanningen...

Tak for dit svar

Anmeld

5. august 2013

5timesacharm..right?

jeg ville også betale mig til en scanning, da begge mine aborter startede med blodigt udflåd.. bare for at være på den sikre side.. og for at være helt ærlig, så tidligt i graviditeten, kan der ske rigtig mange ting på to uger.. så bare fordi alt så fint ud der, er det ikke ens betydnet med at det gør nu.

men håber for alt i verden at alt er som det skal være

Anmeld

5. august 2013

AnneMaria

Nørbo92 skriver:

jeg ville også betale mig til en scanning, da begge mine aborter startede med blodigt udflåd.. bare for at være på den sikre side.. og for at være helt ærlig, så tidligt i graviditeten, kan der ske rigtig mange ting på to uger.. så bare fordi alt så fint ud der, er det ikke ens betydnet med at det gør nu.

men håber for alt i verden at alt er som det skal være

okay .. håber alt er iorden !!

tak for dit svar

Anmeld

5. august 2013

Snevejr84

Jeg havde det i min sidste graviditet og det var gammelt blod. Der dannes rigtig mange blod kar og nogen brister. Men kan godt forstå hvis du har brug for en scanning og se bebs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.