ludomani 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
7 svar
6 synes godt om
5. august 2013

Anonym trådstarter

jeg fik jo fortalt kæresten jeg havde spillet alle vores penge op og han tog det faktisk okay han er selvfølig sur men vil stadigvæk gerne være sammen med mig.

men er i tvivl om jeg skal fortælle alle andre det også.

jeg har løjet for alle veninder. familie og deres familie...

mange har lånt os penge (Som jeg jo spillet op) og mange af dem er kristne så jeg bliver aldrig tilgivet.. jeg er bange for at ødelægge alt omkring mig lige nu. men samtidig vil jeg gerne af med alt den løjn.. men kan jeg tillade mig først at sige det når vi engang får betalt dem af...

kæresten s svar  er 

på en måde burde du jo  fortælle det men på den anden måde nytter det heller ikke noget tingene bliver ikke anderledes af den grund du såre bare en masse og mister alt omkring dig undtagen mig...

selv hans familie vil skrotte mig.... 

jeg er virkelig ude nu hvor jeg ikke ved hvor jeg skal gøre af mig selv er super lettet over at jeg fik det fortalt til kæresten og jeg er fri for at lyve mere.. han har alle min kort. min nemide og alle onlinesider kan jeg ikke spille på mere nogensinde...

jeg har spillet alle vores penge op så vi har ingenting til mad  så er spændt på hvordan vi klare måneden da vi ikke vil låne mere for så lyver vi jo endnu engang om hvorfor vi ingen penge har... hjælp giv jeres mening 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

serinasmor

Anonym skriver:

jeg fik jo fortalt kæresten jeg havde spillet alle vores penge op og han tog det faktisk okay han er selvfølig sur men vil stadigvæk gerne være sammen med mig.

mange har lånt os penge (Som jeg jo spillet op) og mange af dem er kristne så jeg bliver aldrig tilgivet.. jeg er bange for at ødelægge alt omkring mig lige nu. men samtidig vil jeg gerne af med alt den løjn.. men kan jeg tillade mig først at sige det når vi engang får betalt dem af...

kæresten s svar  er 

på en måde burde du jo  fortælle det men på den anden måde nytter det heller ikke noget tingene bliver ikke anderledes af den grund du såre bare en masse og mister alt omkring dig undtagen mig...

jeg er virkelig ude nu hvor jeg ikke ved hvor jeg skal gøre af mig selv er super lettet over at jeg fik det fortalt til kæresten og jeg er fri for at lyve mere.. han har alle min kort. min nemide og alle onlinesider kan jeg ikke spille på mere nogensinde...

jeg har spillet alle vores penge op så vi har ingenting til mad  så er spændt på hvordan vi klare måneden da vi ikke vil låne mere for så lyver vi jo endnu engang om hvorfor vi ingen penge har... hjælp giv jeres mening 

Ludomani er jo en sygdom, så mon ikke du bliver tilgivet efter noget tid af venner og familie. Det vil tage tid

Jeg synes du skal skynde dig at fortælle det til alle. Og samtidig sige de ikke må låne dig penge. Derudover er det vigtigt at i får betalt alle lån tilbage hurtigt så alle kan se i gør jeres bedste. Se om du kan få et ekstra job

Håber i kommer godt gennem denne måned

Anmeld

5. august 2013

...,

Det er flot at du selv erkender at du er ludoman, så er du da kommet et skridt længere -det er vigtigt at du får noget professionel hjælp, så du kan komme ud af din afhængighed, og ikke får tilbagefald..
Hvis du ikke føler at det vil gavne dig at fortælle din familie det, synes jeg du skal lade være, og gør det når du føler dig klar.. Held og lykke med det hele

Anmeld

5. august 2013

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Ludomani er jo en sygdom, så mon ikke du bliver tilgivet efter noget tid af venner og familie. Det vil tage tid

Jeg synes du skal skynde dig at fortælle det til alle. Og samtidig sige de ikke må låne dig penge. Derudover er det vigtigt at i får betalt alle lån tilbage hurtigt så alle kan se i gør jeres bedste. Se om du kan få et ekstra job

Håber i kommer godt gennem denne måned

det kan ikke gå hurtig med at betale da manden og jeg begge er på kontanthjælp og kun har 11200 kr udbetalt hver mdr. og vores bugetkonto er i nul jo så den skal op og køre inden... så vi kan først betale om 3 måneder ca....

jeg ved jeg ikke vil blive tilgivet ved nogle af dem. sådan noget tolere de ikke... 

Anmeld

5. august 2013

Pinkrose

Anonym skriver:

kæresten s svar  er 

Hej , puha sikke en omgang var

Kender en del til at se det fra den anden side, min stedfar er det / var det . Og min mor fandt ud af det 3 mdr efter de blev gift ( de havde været sammen i 10 år)

Og hun gjorde det meget klart at hvis han ikke fik hjælp sku de ikke være sammen, da det er en æfhængiheds sygdom, og meget svær at komme over alene, og de fleste til opleve tilbagefald.

Men han søgte hjælp , der ligger et ludomani center inde ved Nørreport fx, og der gik min mor så også i pårørende gruppe og det hjalp dem igennem det ! ( er vidst gratis)

Ønsker jer alt held og lykke .
Og tror det bedste er at være ærlig overfor familien , ofte bliver man mere såret af ikke at vide sandheden .

Anmeld

5. august 2013

wamse

Jeg sidestiller også ludomani med enhver anden misbrug/afhængighed, og jeg ville klart fortælle det til familie/venner. Hvad har de at skulle tilgive dig??

Man mister desværre mennesker omkring sig, når man har et misbrug/afhængighed. Ikke alle kan se ud over dette, og man kommer også til at skulle kunne tåle deres mistro i meget lang tid derefter. Opsøg professionel hjælp, og du vil få en masse redskaber, til at kunne takle de forskellige aspekter i en afhængighed, også omkring pårørende. 

Anmeld

5. august 2013

modesty

Anonym skriver:

kæresten s svar  er 

De burde da NETOP være tilgivende når de er kristne - er det ikke hele pointen med religionen?!

Det er godt at du gør noget ved dit problem nu. Hvis du ved at de ikke vil tilgive, så synes jeg ikke at du skal sige noget til dem.

Anmeld

5. august 2013

Anonym trådstarter

så fik jeg fortalt dem alle det 

jeg brød sammen på arbejde idag og en leder tog mig med ud bagved og fik en snak. hun snakked med alle de andre ledere og ringed til jobcenteret og informeret dem om det...

nej hvor er jeg lettet men også ked af at jeg har såret mange mange mennesker og folk s tillid til mig er brudt.

min kæreste er i dag blevet i tvivl om han nogensinde kan stole på mig igen ......................

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.