Anonym skriver:
jeg fik jo fortalt kæresten jeg havde spillet alle vores penge op og han tog det faktisk okay han er selvfølig sur men vil stadigvæk gerne være sammen med mig.
men er i tvivl om jeg skal fortælle alle andre det også.
jeg har løjet for alle veninder. familie og deres familie...
mange har lånt os penge (Som jeg jo spillet op) og mange af dem er kristne så jeg bliver aldrig tilgivet.. jeg er bange for at ødelægge alt omkring mig lige nu. men samtidig vil jeg gerne af med alt den løjn.. men kan jeg tillade mig først at sige det når vi engang får betalt dem af...
kæresten s svar er
på en måde burde du jo fortælle det men på den anden måde nytter det heller ikke noget tingene bliver ikke anderledes af den grund du såre bare en masse og mister alt omkring dig undtagen mig...
selv hans familie vil skrotte mig....
jeg er virkelig ude nu hvor jeg ikke ved hvor jeg skal gøre af mig selv er super lettet over at jeg fik det fortalt til kæresten og jeg er fri for at lyve mere.. han har alle min kort. min nemide og alle onlinesider kan jeg ikke spille på mere nogensinde...
jeg har spillet alle vores penge op så vi har ingenting til mad så er spændt på hvordan vi klare måneden da vi ikke vil låne mere for så lyver vi jo endnu engang om hvorfor vi ingen penge har... hjælp giv jeres mening 

Hej , puha sikke en omgang var
Kender en del til at se det fra den anden side, min stedfar er det / var det . Og min mor fandt ud af det 3 mdr efter de blev gift ( de havde været sammen i 10 år)
Og hun gjorde det meget klart at hvis han ikke fik hjælp sku de ikke være sammen, da det er en æfhængiheds sygdom, og meget svær at komme over alene, og de fleste til opleve tilbagefald.
Men han søgte hjælp , der ligger et ludomani center inde ved Nørreport fx, og der gik min mor så også i pårørende gruppe og det hjalp dem igennem det ! ( er vidst gratis)
Ønsker jer alt held og lykke .
Og tror det bedste er at være ærlig overfor familien , ofte bliver man mere såret af ikke at vide sandheden .