Dovn, depression , angst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

848 visninger
5 svar
1 synes godt om
5. august 2013

Anonym trådstarter

Hjæææææælp!!!!!!   Efter fødsel har jeg depression og har også angst.  

Jeg er blevet meget dovn træt gider ikke så mange ting, ikke interessere at se verden.  Men jeg gøre mange ting når det gælder mit barn. Hvad skal jeg gøre jeg at føler ikke frisk og energisk ??? Jeg er altid træt og brokkeR når min mand kommer hjem om aften efter arbejde. Depression når jeg ked af det og græder uden grund. Og så bliver jeg syg og få svimmel og kvalme . Ansgt når min mand gå en tur med sin søn bekymre jeg og ringer hele tide og spørge efter ham. Hvad gøre jeg?? Læge gøre ikke noget for det her.  Har brug for at have engergi hjææælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2013

Little_me

Jeg har selv haft fødselsdepression, så ved hvor svært du har det

Tag en snak med lægen igen, evt bed om at få lavet en depressions "test" hvor ud fra han kan vurdere om du har en depression og i hvilken grad... tal evt med store ord eller græd, hvis han ikke forstår din alvor.. mange gange skal man helt ned med nakken, før lægen får øjnenen op for alvoren...

Går du i mødregruppe? For så vil jeg anbefale dig at tale om det dér, ofte har andre det som dig og så føler du dig i det mindste ikke alene... Personalet i mødregruppen kan evt hjælpe dig videre...

Masser af tanker herfra

Anmeld

7. august 2013

Anonym trådstarter

Nej der gøre jeg ikke har aldrig være til mødregruppe, ved ikke hvorfor jeg spilder tid. Ja jeg skal til læge for at høre hvad de siger. 

Anmeld

7. august 2013

gonefishing

Anonym skriver:

Hjæææææælp!!!!!!   Efter fødsel har jeg depression og har også angst.  

Jeg er blevet meget dovn træt gider ikke så mange ting, ikke interessere at se verden.  Men jeg gøre mange ting når det gælder mit barn. Hvad skal jeg gøre jeg at føler ikke frisk og energisk ??? Jeg er altid træt og brokkeR når min mand kommer hjem om aften efter arbejde. Depression når jeg ked af det og græder uden grund. Og så bliver jeg syg og få svimmel og kvalme . Ansgt når min mand gå en tur med sin søn bekymre jeg og ringer hele tide og spørge efter ham. Hvad gøre jeg?? Læge gøre ikke noget for det her.  Har brug for at have engergi hjææælp

Jeg synes helt bestemt at du skal få en med til din læge der kan banke i bordet! Eller sige det til din SP, alt efter hvilken kommune kan de hjælpe dig. havde også en fødselsdepression i 6 måneder uden hjælo. Ville ønske jeg havde fået hjælp.

Anmeld

7. august 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Jeg synes du skal tale med din Sp. Det lyder som en fødselsdepression.

Anmeld

8. august 2013

Anonym trådstarter

Hej igen så jeg har være til læge , og hun gav derpression piller.  Håber den hjælper.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.