Jeg syntes min lille skat bliver ved med at sove dårligt om morgenen og undrer mig over hvorfor det kan være...
Om natten sover hun gerne 5-6 timer i træk og dér sover hun godt. Så vågner hun og jeg ammer og skifter hende. Hun falder som regel rimelig hurtigt i søvn igen derefter og bliver puttet i seng igen. Og så bliver hun sulten efter 3 timer... men i de 3 timer der går, sover hun kun godt den første times tid. Så er det hun begynder at ligge og møfle og klynke lidt et par minutter, og så sover hun 5 minutter, og møfle-klynker så igen - og det fortsætter hun med i 1½-2 timer, før hun vågner rigtigt og melder hun er sulten igen.
Jeg plejer jo også at gå i seng igen, men sover jo så heller ikke helt godt de par timer, fordi jeg jo vågner ved at hun klynker og møfler i sin lift, som er ved siden af min seng. Så der er ingen af os der sover vildt godt de par timer... men ved ikke hvorfor hun ligger sådan?
Hun er 8 uger gammel nu, i øvrigt, hvis det har noget at sige. Ved ikke om andre har oplevet det samme?
Hun sover forresten for det meste fint i sine lure resten af dagen. Det er mest der tidlig morgen/formiddag hun har de ture...
Anmeld