flyverdragt i BH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
8 svar
1 synes godt om
4. august 2013

tweety2060

Hejsa
eftersom lillepigen er startet BH har jeg nu brug for gode råd til hvilken flyverdragt der skal invisteres i nu her til vinter ? Den skal være god, åndbar, let at få på og nødvendigvis ikke koste en bondegård.....
hvilke er lette at få på selv og hvilke skal man undgå (fx snører mm)

tidl har vi brugt Bilka, og de har fint dækket vores behov
kom gerne med gode råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

raca

nu ved jeg ikke hvor meget jeres bh er ude. for hvis det er 1-2 timer i vinter halvåret så gør det praktisk talt ligemeget, bare det ikke er bilkas billigste model.

coler kids syntes jeg laver gode lette flyverdragter uden for meget dingeldangel. de kan fås til omkring 300-350 kr.

hulabalu kan også fås i samme prisklasse  de ser også rigtig fine ud, dog har jeg haldrig haft en.

minymo er også fine dog har de det med at gå i sømmende, det samme gælder IDATs.

jeg ville så overveje oven i til flyverdragten at købe et foret regnsæt til forår og efterår, samt varme våde vinterdage. da det er langt mere behageligt end flyverdragt med regnbukser uden over.

jeg ville aldrig købe molo og tth  syntes det er dyre i forholdt til det man får,

Anmeld

4. august 2013

Maja88

tweety2060 skriver:

Hejsa
eftersom lillepigen er startet BH har jeg nu brug for gode råd til hvilken flyverdragt der skal invisteres i nu her til vinter ? Den skal være god, åndbar, let at få på og nødvendigvis ikke koste en bondegård.....
hvilke er lette at få på selv og hvilke skal man undgå (fx snører mm)

tidl har vi brugt Bilka, og de har fint dækket vores behov
kom gerne med gode råd

Bilkas er fine.. du skal sørge for den ikke er for tynd.. og vandtæt.. så ingen stof stof.. men en god vandafvisende overflade...

En der går langt op i halsen er at foretrække

Anmeld

4. august 2013

tweety2060

raca skriver:

nu ved jeg ikke hvor meget jeres bh er ude. for hvis det er 1-2 timer i vinter halvåret så gør det praktisk talt ligemeget, bare det ikke er bilkas billigste model.

coler kids syntes jeg laver gode lette flyverdragter uden for meget dingeldangel. de kan fås til omkring 300-350 kr.

hulabalu kan også fås i samme prisklasse  de ser også rigtig fine ud, dog har jeg haldrig haft en.

minymo er også fine dog har de det med at gå i sømmende, det samme gælder IDATs.

jeg ville så overveje oven i til flyverdragten at købe et foret regnsæt til forår og efterår, samt varme våde vinterdage. da det er langt mere behageligt end flyverdragt med regnbukser uden over.

jeg ville aldrig købe molo og tth  syntes det er dyre i forholdt til det man får,

tror det er en BH hvor de prioriterer at de skal være ude hver gang, men ved ikke hvor lang tid
hvor køber man color kid henne ?
Og tak for svar

Anmeld

4. august 2013

tweety2060

Maja88 skriver:

Bilkas er fine.. du skal sørge for den ikke er for tynd.. og vandtæt.. så ingen stof stof.. men en god vandafvisende overflade...

En der går langt op i halsen er at foretrække

vi har været glade for Bilkas sidste år, men hun er en forsigtig pige,og i dp var de ikke så meget ud, og det tror jeg kommer til at ændre sig nu her, + hun måske ikke længere er så forsigtig?
derfor er jeg lidt i tvivl om Bilkas er ok?
Jeg tror de hed delpin eller alpin ??
tak for svar

Anmeld

4. august 2013

raca

tweety2060 skriver:

tror det er en BH hvor de prioriterer at de skal være ude hver gang, men ved ikke hvor lang tid
hvor køber man color kid henne ?
Og tak for svar

i sporstmarster og de plejer at være på tilbud nu her.

hvis de er ude flere gange om dagen ville jeg suplere med et sæt forret regntøj, jeg plejer at købe ABEKO når det er på tilbud, men OSEAN er også fint. fint.

Anmeld

4. august 2013

raca

tweety2060 skriver:

vi har været glade for Bilkas sidste år, men hun er en forsigtig pige,og i dp var de ikke så meget ud, og det tror jeg kommer til at ændre sig nu her, + hun måske ikke længere er så forsigtig?
tak for svar

alpin hedder de og de er fine.

det er bilkas 100kr-150kr modeller det er ganske forfærdelige, de skrider i sammen.. og bævernylon er imo et forældet produkt til flyverdragter.

Anmeld

4. august 2013

Maja88

tweety2060 skriver:

tak for svar

De har en på tilbud i bilka i denne uge og den er super god...

Varm.. vandafvisende osv... var med bh afsted på bondegårdstur i vinters i mange minus grader og hende med denne dragt frøs ihvertfald ikke.. som så mange andre gjorde

Anmeld

4. august 2013

Maja88

Bare tjek den går langt op i halsenm. Der er mange med blottede halse fordi den ikke lukker godt nok og elefanthuerne ikke er lange nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.