Har shoppet igen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
4 svar
8 synes godt om
4. august 2013

Troldemommi

altså det her Barsel inden baby kommer bliver en dyr fornøjelse, jeg shopper ret meget på nettet.

Ved i hvad jeg shoppede idag imens Johanne sov til middag og Jeppe vaskede bil

Jeg faldt over en fin Manduca bæresele i petroliumsfarve, jeg læste først en masse gode ting om den, og da jeg syntes bæreselejunglen vitterligt er en jungle så tog mor her lige en beslutning, så nu glæder jeg mig til at modtage den med posten.

Jeg tænker at her med nummer to barn er en bæresele nok en god ting at have så man kan have hænderne frie.

og for at det ikke skal være løgn så sidder jeg lige og overvejer at shoppe et erotic for real spil til manden og jeg, syntes det lyder "spændende" til et par som snart kan holde 8 års dag

Monica 36+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

Nea85

Monica P skriver:

altså det her Barsel inden baby kommer bliver en dyr fornøjelse, jeg shopper ret meget på nettet.

Jeg faldt over en fin Manduca bæresele i petroliumsfarve, jeg læste først en masse gode ting om den, og da jeg syntes bæreselejunglen vitterligt er en jungle så tog mor her lige en beslutning, så nu glæder jeg mig til at modtage den med posten.

Jeg tænker at her med nummer to barn er en bæresele nok en god ting at have så man kan have hænderne frie.

og for at det ikke skal være løgn så sidder jeg lige og overvejer at shoppe et erotic for real spil til manden og jeg, syntes det lyder "spændende" til et par som snart kan holde 8 års dag

Monica 36+4

Hehe, ja, det kan hurtigt blive en dyr fornøjelse!

Jeg har selv samme bæresele (i samme farve ), og jeg var rigtig glad for den til min datter. Hun brød sig dog først rigtigt om at sidde i den, da hun var 2-3 måneder gammel. Den skal helt klart i brug igen, når den næste kommer engang til marts

Anmeld

4. august 2013

Troldemommi

Nea85 skriver:

Hehe, ja, det kan hurtigt blive en dyr fornøjelse!

Jeg har selv samme bæresele (i samme farve ), og jeg var rigtig glad for den til min datter. Hun brød sig dog først rigtigt om at sidde i den, da hun var 2-3 måneder gammel. Den skal helt klart i brug igen, når den næste kommer engang til marts

dejligt at høre, alle de forskellige bæredimser er det jo svært at finde den perfekte til ens barn, men håber jeg har valgt rigtigt

Anmeld

4. august 2013

Carina:-)

Monica P skriver:

dejligt at høre, alle de forskellige bæredimser er det jo svært at finde den perfekte til ens barn, men håber jeg har valgt rigtigt

Jeg har haft den samme i samme farve (har lige solgt min  

Og den er rigtig god fordi den har virkelig god støtte ,og så kan man spænde ind og var rigtig glad for kliklåsen .

Helt klart farvoriten her ,og blev brugt betydeligt mere end f.eks min slynge

Anmeld

4. august 2013

modesty

Monica P skriver:

Monica 36+4

Vi var ekstremt glade for vores Manduca, specielt det første halve års tid. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.