blærebætændelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

hej tøser..
jeg er gravid i 13 uge med mit andet barn..
er der nogen af jer der har haft blærebætændelse i jeres graviditet? og ikke ku mærke det hver gang man tisser, og nogen gange mærker det gør ondt fra urinrør og op i maven uden at tisse.. jeg er i tvivl om det er blærebætændelse, så ville lige høre om i har erfarring med det??
lige et spørgsmål mere
jeg skal til nf scanning i dag, kan simpelthen ikke huske om de tjekker urinen der?? det gør de vel ikke??
tror i at jeg kan få tjekket min urin på fødegangen, når jeg nu alligevel er der??
håber i kan finde rundt i mit forvirende indlæg..
mange knus karina 13+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

thilde

Hej karina

Blærerbetændelse - puha.... døjede med det i laang tid her i denne graviditet. Fik pencilin ad flere omgange. Men er heldigvis sluppet af med den nu.
Jeg mærkede intet til blærerbetændelsen - måske lidt øm nederst i mave. Ved faktisk ikke om det var årsagen.

Når jeg har været til scanning har jeg bare spurgt om de ville tjekke urinen - og der har ikke været nogen problemer.. Det tager et splitsekund, og hvis du har mistanke / frygt for blærerbetændelse - så er det da bare at gribe muligheden.

Pøj - pøj og nyd verdens bedste biograf  - SCANNING!!

Knus Thilde 35+3

Anmeld

14. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

thilde skriver:

Hej karina

Blærerbetændelse - puha.... døjede med det i laang tid her i denne graviditet. Fik pencilin ad flere omgange. Men er heldigvis sluppet af med den nu.
Jeg mærkede intet til blærerbetændelsen - måske lidt øm nederst i mave. Ved faktisk ikke om det var årsagen.

Når jeg har været til scanning har jeg bare spurgt om de ville tjekke urinen - og der har ikke været nogen problemer.. Det tager et splitsekund, og hvis du har mistanke / frygt for blærerbetændelse - så er det da bare at gribe muligheden.

Pøj - pøj og nyd verdens bedste biograf  - SCANNING!!

Knus Thilde 35+3

tak for dit svar.. lyder godt hvis jeg kan få det tjekket til scanning.. jeg er vildt nervøs for scanningen.. har slet ikke sovet i nat... fik dårlige tal sidste graviditet, men der var heldigvis ikke noget, men det ligger i baghovedet... jeg tudede i flere dage... men har heldigvis en sund og rask dreng i dag..

Anmeld

19. juli 2009

luckas-mor

hej karina

jeg døjer desværre tit med blærebetændelse:/
normalt har jeg kunne mærke det når jeg har skulle tisse men har så haft det en gang efter jeg blev gravid hvor jeg intet mærkede overhovedet..
vi opdagede dog at jeg havde det da jeg pludselig besvimede på en grill hvor vi skulle hente mad til min kæreste, jeg blev mega syg rystede havde feber osv
jeg var så til læge dagen efter om søndagen der tog lægen en test og ja jeg havde så en ''smule'' blærebetændelse igen men han pointerede at det var meget normalt a reagere som jeg gjorde med at besvime osv, når man havde det når man var gravid.

knus natascha

Anmeld

19. juli 2009

Mira0911

Ja jeg havde blærebetændelse - kunne intet mærke når jeg tissede eller noget...
Da jeg så skulle til lægen og tjekkes, sagde hun at jeg havde det.. sagde til hende jeg kunne ikke mærke jeg havde det, og det sagde at ikke alle gravide kan mærke når de har det...

Anmeld

20. juli 2009

luckas-mor

ja det er jo forskelligt fra person ttil person,, alle de mange gange jeg havde det før jeg blev gravid ku jeg mærke det med det samme,,

efter jeg blev gravid blev det som skrevet først undersøgt da jeg var besvimet kastede op og havde meget feber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.