Ny og gravid :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. juli 2009

lulumarie

Hej Allesammen  
Jeg er så helt ny og lige oprettet  
Jeg hedder Louise og jeg er gravid i 8. uge , så vi er super glade herhjemme!

Det har desværre været lidt svært at nå dertil hvor vi er idag, da jeg har haft 6 spontane aborter inden denne graviditet... 
Nu går jeg i behandling ind på Rigets Abortus Habitualis enhed ( Gentagne Aborter ) og det ser ud til at virke denne gang . Jeg får hormoner og skal på torsdag starte med at tage blodfortyndende medicin via kanyler !!!
Vi bliver fulgt super tæt og jeg har allerede været til en scanning og skal igen på torsdag så det er bare dejligt ! 

Hm, lige nu går jeg og har ferie inden jeg skal starte på HF enkeltfag i august som jeg skal bruge for at komme videre på sygeplejeskeskolen og min forlovede Thomas arbejde for et firma som sælger prof. udstyr til filmselskaber, klipper reklamer,film osv ...

Det var lidt om mig!  

Knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juli 2009

MaleneG

Velkommen til, håber du bliver lige så glad for at være herinde som jeg
Tilykke med den lille, og godt at høre i bliver fulgt så tæt denne gang, efter alle de dumme SA'er.

Anmeld

14. juli 2009

lulumarie

Tak

Anmeld

14. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

lulumarie skriver:

Tak

håber det lykkedes for jer denne ganggodt at de følger jer så tæt..
og velkommen til...

Anmeld

14. juli 2009

EliasMinDejligeSøn<3

lulumarie skriver:

Hej Allesammen  
Jeg er så helt ny og lige oprettet  
Jeg hedder Louise og jeg er gravid i 8. uge , så vi er super glade herhjemme!

Det har desværre været lidt svært at nå dertil hvor vi er idag, da jeg har haft 6 spontane aborter inden denne graviditet... 
Nu går jeg i behandling ind på Rigets Abortus Habitualis enhed ( Gentagne Aborter ) og det ser ud til at virke denne gang . Jeg får hormoner og skal på torsdag starte med at tage blodfortyndende medicin via kanyler !!!
Vi bliver fulgt super tæt og jeg har allerede været til en scanning og skal igen på torsdag så det er bare dejligt ! 

Hm, lige nu går jeg og har ferie inden jeg skal starte på HF enkeltfag i august som jeg skal bruge for at komme videre på sygeplejeskeskolen og min forlovede Thomas arbejde for et firma som sælger prof. udstyr til filmselskaber, klipper reklamer,film osv ...

Det var lidt om mig!  

Knus herfra

velkommen

Anmeld

14. juli 2009

Pige2009

Rigtig hjertelig velkommen her på siden. Jeg er sikker på du bliver glad for at være her, for der er så mange søde og hjælpsomme mennesker Stort tillykke med graviditeten! Det er rigtig spændende...

Hilsen Linda 27+3

Anmeld

14. juli 2009

Fam. Munkholm

Hejsa..

Rigtig mange gange tillykke med graviditeten

Velkommen hertil, håber du bliver glad for siden, det er vi andre

Anita 30+0

Anmeld

14. juli 2009

Nanna1985

Hej Louise

Velkommen til denne her fantastiske babyside  
Håber du bliver glad for at være herinde  

Stort tillykke med graviditeten  Dejligt at i bliver fulgt på tæt hold denne gang  Så kan det da kun gå, som det skal  

Anmeld

14. juli 2009

LineD

Mange gange velkommen til Håber du bliver glad for at være her!!
Lyder som noget af nogle strabadser i har været igennem! Krydser fingre for at spiret bliver hvor det skal være i små 8 mdr endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.