Så kom jeg igennem min første halvmaraton. Ja det gik faktisk godt. Var noget spændt, nervøs, kampklar, dårlig osv osv, inden jeg skulle starte. Hvorfor ved jeg ikke, men fik først ordentlig styr på mig selv meget sent - omkring de 9-10 km først. Men så kørte det også. De første mange km var på grus. Ork det er træls at løbe i og kunne ikke rigtig komme ind i rytmen, men så kom asfalten, dét er mit underlag og kørte det bare. Og Ja det var da hårdt. Da jeg kom over de 16 km var det nyt for kroppen. Den var slidt og træt. De sidste kun 4 km var på Blokhus Strand med en sidevind på vel omkring de 25 km/t. Chok var ved at blive væltet omkuld og begyndte faktisk at grine, da jeg lige kom derned. Måtte jo så ligge firehjulstrækket til og løb faktisk alle km nede på stranden. Fik en flot sidste spurgt og landede på en tid der hed 2:37 min og jeg fik min medalje. Ingen imponerende tid, men gennemførte. Er SÅ stolt af mig selv at jeg lige fældede en enkelt tåre da jeg kom i mål og skulle have chippen af. :-D
Anmeld