Så løb jeg min første halvmaraton :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.202 visninger
14 svar
22 synes godt om
4. august 2013

Kloster

Så kom jeg igennem min første halvmaraton. Ja det gik faktisk godt. Var noget spændt, nervøs, kampklar, dårlig osv osv, inden jeg skulle starte. Hvorfor ved jeg ikke, men fik først ordentlig styr på mig selv meget sent - omkring de 9-10 km først. Men så kørte det også. De første mange km var på grus. Ork det er træls at løbe i og kunne ikke rigtig komme ind i rytmen, men så kom asfalten, dét er mit underlag og kørte det bare. Og Ja det var da hårdt. Da jeg kom over de 16 km var det nyt for kroppen. Den var slidt og træt. De sidste kun 4 km var på Blokhus Strand med en sidevind på vel omkring de 25 km/t. Chok var ved at blive væltet omkuld og begyndte faktisk at grine, da jeg lige kom derned. Måtte jo så ligge firehjulstrækket til og løb faktisk alle km nede på stranden. Fik en flot sidste spurgt og landede på en tid der hed 2:37 min og jeg fik min medalje. Ingen imponerende tid, men gennemførte. Er SÅ stolt af mig selv at jeg lige fældede en enkelt tåre da jeg kom i mål og skulle have chippen af. :-D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

FruStolpe

Kloster skriver:

Så kom jeg igennem min første halvmaraton. Ja det gik faktisk godt. Var noget spændt, nervøs, kampklar, dårlig osv osv, inden jeg skulle starte. Hvorfor ved jeg ikke, men fik først ordentlig styr på mig selv meget sent - omkring de 9-10 km først. Men så kørte det også. De første mange km var på grus. Ork det er træls at løbe i og kunne ikke rigtig komme ind i rytmen, men så kom asfalten, dét er mit underlag og kørte det bare. Og Ja det var da hårdt. Da jeg kom over de 16 km var det nyt for kroppen. Den var slidt og træt. De sidste kun 4 km var på Blokhus Strand med en sidevind på vel omkring de 25 km/t. Chok var ved at blive væltet omkuld og begyndte faktisk at grine, da jeg lige kom derned. Måtte jo så ligge firehjulstrækket til og løb faktisk alle km nede på stranden. Fik en flot sidste spurgt og landede på en tid der hed 2:37 min og jeg fik min medalje. Ingen imponerende tid, men gennemførte. Er SÅ stolt af mig selv at jeg lige fældede en enkelt tåre da jeg kom i mål og skulle have chippen af. :-D

Det er så sejt.....

Anmeld

4. august 2013

Kloster

Ville gerne have lagt et billede ind, men kan åbenbart ikke rigtig få det til at fungere fra mobilen af...

Anmeld

4. august 2013

Frk.S

Sejt gjort. 

Skidt med tiden - du gennemførte, og det kan du godt være rigtig stolt af. 

Anmeld

4. august 2013

Koen.

Kloster skriver:

Sådan! Du er bare for sej søde kloster har den så fået æresplads i huset medaljen

Anmeld

4. august 2013

Kloster

Tanja. skriver:

Jeee

Sådan! Du er bare for sej søde kloster har den så fået æresplads i huset medaljen

Jeg er simpelthen på Camping og går så stadig med den om halsen :-D

Anmeld

4. august 2013

Koen.

Kloster skriver:

Jeg er simpelthen på Camping og går så stadig med den om halsen :-D

Haha det kan jeg dælme godt forstå du gør

Anmeld

4. august 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Sådan, hvor er du altså bare sej!!
Godt gået

Skal du løbe smuk kvindeløb her den 20, i Aalborg?
Jeg skal til mit første løb den dag, nogensinde

Anmeld

4. august 2013

MyLove E

KÆMPE STORT TILLYKKE DU ER FOR SEJ

Anmeld

4. august 2013

Sukkerblomst

Godt gået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.