Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BigHope13 skriver: Ikke så meget nyt fra den sidste uge her,føler mig mere og mere tung i kroppen og synes nogle dage kan være rigtig stride at komme igennem men ellers hygger jeg og farmanden med at mærke ret heftige spark fra lillemanden og så lige et par billeder fra idag 27+1
Ikke så meget nyt fra den sidste uge her,føler mig mere og mere tung i kroppen og synes nogle dage kan være rigtig stride at komme igennem men ellers hygger jeg og farmanden med at mærke ret heftige spark fra lillemanden og så lige et par billeder fra idag 27+1
Ih, så venter 3. trimester lige om hjørnet
Så fin og rund mave
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
emmagirl skriver: Ih, så venter 3. trimester lige om hjørnet Så fin og rund mave
BigHope13 skriver: Jubii ja det gør så, det så fedt når man rammer milepælene og tusind tak skønne du
Jubii ja det gør så, det så fedt når man rammer milepælene og tusind tak skønne du
Jeps Bortset fra hvis/når man rammer terminsdatoen Baby må gerne komme et par dage før - eller 57 minutter før
Fine fine mave..
emmagirl skriver: HHih Jeps Bortset fra hvis/når man rammer terminsdatoen Baby må gerne komme et par dage før - eller 57 minutter før
HHih
BigHope13 skriver: Hihi ja det kan der så være noget om, det fik i jo timet ret så godt
Hihi ja det kan der så være noget om, det fik i jo timet ret så godt
Det må man sige
ønskebarn74 skriver: Fine fine mave..
Smukt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128