flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
4 svar
2 synes godt om
4. august 2013

B&J

Ja inde på reima hjemme side står der under flyverdragterne efterårs og forårsflyverdragt????

betyder det de kan holde hele vejen rundt + vinter eller???? for jeg er lidt forvirret måske lidt dum

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2013

De3Guldklumper

B&J skriver:

Ja inde på reima hjemme side står der under flyverdragterne efterårs og forårsflyverdragt????

betyder det de kan holde hele vejen rundt + vinter eller???? for jeg er lidt forvirret måske lidt dum

Var lige inde og lure og det har jeg da aldrig set før

Jeg vil umiddelbart gætte på at det er en lidt tyndere dragt som kan bruges i overgangs sæsonen altså efterår og forår men ikke vinter

Eller ville jeg smide dem en mail - for kan se længere nede på siden at der har de noget som så kun hedder flyverdragt....

Forvirret - tjoooo

Anmeld

4. august 2013

B&J

Pylle3 skriver:

Var lige inde og lure og det har jeg da aldrig set før

Jeg vil umiddelbart gætte på at det er en lidt tyndere dragt som kan bruges i overgangs sæsonen altså efterår og forår men ikke vinter

Eller ville jeg smide dem en mail - for kan se længere nede på siden at der har de noget som så kun hedder flyverdragt....

Forvirret - tjoooo

jaaa nemlig jep jeg giver dem en e-mail

Anmeld

4. august 2013

Laulund87

Det er en tyndere dragt ala regntøj. Bestemt ikke til vinter, men til efterår/forår.

Anmeld

4. august 2013

B&J

Laulund87 skriver:

Det er en tyndere dragt ala regntøj. Bestemt ikke til vinter, men til efterår/forår.

super...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.