Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen som har prøvet at have veer uden det slog ud på den ve måler man har på når de kører kurve???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja88 skriver: Nogen som har prøvet at have veer uden det slog ud på den ve måler man har på når de kører kurve???
Slet ingen som kan hjælpe
Maja88 skriver: jNogen som har prøvet at have veer uden det slog ud på den ve måler man har på når de kører kurve???
jNogen som har prøvet at have veer uden det slog ud på den ve måler man har på når de kører kurve???
Maja84 skriver: JepJeg havde veer men det meste af tiden kunne de ikke fange dem og de nåede så aldrig at blive kraftige eller stabile nok til at der kom nok gang i det da jeg ikke åbnede mig nok, nåede vist kun 3 cm i alt efter 2 døgn hvor det så blev aks
JepJeg havde veer men det meste af tiden kunne de ikke fange dem og de nåede så aldrig at blive kraftige eller stabile nok til at der kom nok gang i det da jeg ikke åbnede mig nok, nåede vist kun 3 cm i alt efter 2 døgn hvor det så blev aks
Men hvordan vidste du så at det var veer??
Maja88 skriver: Men hvordan vidste du så at det var veer??
Maja84 skriver: Jeg var sat igang med stikpiller ihvertfald drop og personalet sagde det var veer men der var ikke nok styrke på til at det var presseveer, og de var meget uregelmæssige. Mit bud er at fordi jeg er en stor pige har jeg haft for stort et spæklag til at elektroderne ikke kunne måle nok, der var lidt udslag men ikke så meget, men de kunne jo se jeg udvidede mig det gik bare alt alt for langsomt, når jeg husker var jeg bare dårlig det første døgn og først derefter kom veerne og de kunne tage vandet om eftermiddagen
Jeg var sat igang med stikpiller ihvertfald drop og personalet sagde det var veer men der var ikke nok styrke på til at det var presseveer, og de var meget uregelmæssige. Mit bud er at fordi jeg er en stor pige har jeg haft for stort et spæklag til at elektroderne ikke kunne måle nok, der var lidt udslag men ikke så meget, men de kunne jo se jeg udvidede mig det gik bare alt alt for langsomt, når jeg husker var jeg bare dårlig det første døgn og først derefter kom veerne og de kunne tage vandet om eftermiddagen
Ok tak for dit svar
Maja88 skriver: JaNogen som har prøvet at have veer uden det slog ud på den ve måler man har på når de kører kurve???
JaNogen som har prøvet at have veer uden det slog ud på den ve måler man har på når de kører kurve???
Dorthe1986 skriver: Ja under min fødsel kunne de ikke fange dem... Men der var ingen tvivl om at jeg havde veer... ;-)
Ja under min fødsel kunne de ikke fange dem... Men der var ingen tvivl om at jeg havde veer... ;-)
Ok for var inde med smerter i torsdags og de begyndte at skylle ind over maven men ingen udslag på måleren og kunne ikkr sætte ord på dem
Men har haft dem om natten efterfølgende og var præcist som mine efterveer
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128