21+0 med tvillinger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
4 svar
7 synes godt om
3. august 2013

DianaRJS

i skal da self. ikke snydes for et billede af den tykke mave 21+0 men prinsen og prinsessen

ser ud til at maven har skiftet form igen til lidt mere normal end sidst ;P

døjer desværre stadig med kvalme, sure opstæd, halsbrand, utrolig mange plukveer, og bækkenløsninger. men håber da ihvertfald det falder lidt til ro igen

udover det sparker prinsessen derud af, mens prinsen har en modekage foran benene, så han "puffer" bare lidt istedet for  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2013

Tulipan

DianaRJS skriver:

i skal da self. ikke snydes for et billede af den tykke mave 21+0 men prinsen og prinsessen

døjer desværre stadig med kvalme, sure opstæd, halsbrand, utrolig mange plukveer, og bækkenløsninger. men håber da ihvertfald det falder lidt til ro igen

udover det sparker prinsessen derud af, mens prinsen har en modekage foran benene, så han "puffer" bare lidt istedet for  

Ih hvor er du fin!
Og stor allerede
Dejlig meget plads til de små guldklumper
Håber du får færre gener, men det tager jo også sin energi at bygge to mennesker på en gang!

Anmeld

3. august 2013

DianaRJS

Anonym23 skriver:

Ih hvor er du fin!
Og stor allerede
Dejlig meget plads til de små guldklumper
Håber du får færre gener, men det tager jo også sin energi at bygge to mennesker på en gang!

mange tak

og ja er "kæmpe" men er også 3 graviditet, så kan godt være derfor jeg bliver stor hurtig... men udover det er jeg så heller ikke den helt slanke model dog plejer jeg stadig at have flad mave og større bryster end mave hahahha men er også selv spænd på at se hvor stor jeg bliver....

håber det bliver ligesom ved min yngste, der havde jeg det på samme måde til uge 26 og så forsvandt det hele bare dog havde jeg ikke kvalme og opkast der, men har også kun tager 3 kg på, så er bestemt ikke meget når man tænker på der er 2 der fylder + at jeg jo allerede er over halvejs... men mon ikke det ændre sig igen ;P

Anmeld

4. august 2013

Babydrøm

DianaRJS skriver:

Sikke en fin mave

Anmeld

4. august 2013

ønskebørn74

DianaRJS skriver:

Skøn Update.. Og smuk  smuk tvillinge mave.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.