Meld Jer på banen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.544 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. juli 2009

JustAnotherName

Hej kære med-mødre.

Så har september 2007 mødregruppen fået sin helt egen kolonne.
Så nu er det endnu nemmere og mere overskueligt for os, at skrive sammen med andre med jævnaldrende børn.

Men hvem er vi herinde med børn fra september 2007 ??

Lidt om mig :

Jeg hedder Katrine og er 27 år (om en uge bliver jeg et år ældre).
Jeg bor i hus i udkanten af Randers sammen med min forlovede, Kenneth på 32 år.
Sammen har vi Bianca fra den 24 september 2007.
Hun er en fantastisk dejlig glad og nem pige. Men til trods for det, kan der alligevel godt opstå situationer, hvor jeg har glæde af at snakke med andre mødre med jævnaldrende børn.
Bianca er lige blevet storesøster. Den 22 maj 2009 kom Celina til verden.
Det har Bianca modtaget rigtig flot, og hun holder meget af sin lille lillesøster.

Vil nogen vide mere eller andet, så bare spørg...

Jeg håber der er flere der hører til her, som vil melde sig på banen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2009

lene

jeg hedder Lene i em forstad til århus sammen med min forlovede, sammen har vi Mathias fra 170304 og Clara Katherina fra 170907 og de to bøller har min forlovede en datter Veronica fra 07112001.
Clara er en sød og kærlig pige som selvfølgelig også kan være en bølle til tider

Anmeld

31. juli 2009

McAlli1985

Hej.
Jeg (Camilla) og min kæreste (brian) har Emma Naya som blev født 080907.
En rigtig krudtugle der har alt for travlt med at lære og blive stor. I hvert fald for travl i forhold til hendes mor der synes det hele går alt for stærkt.
Men hun er sgu vores lille mirakel.
Men hold da op en alder lige nu. Man skal godt nok være bestemt for at få dem til at forstå at det ikke dem der bestemmer. PYH. Ligeså dejligt det er at være mor, ligeså hårdt kan det være. Synes jeg i hvert fald.
Hvad med jer. Hvordan oplever i tiden med en ca 2-årig?
Hilsen Camilla

Anmeld

27. august 2009

JustAnotherName

Hej.
Jeg (Camilla) og min kæreste (brian) har Emma Naya som blev født 080907.
En rigtig krudtugle der har alt for travlt med at lære og blive stor. I hvert fald for travl i forhold til hendes mor der synes det hele går alt for stærkt.
Men hun er sgu vores lille mirakel.
Men hold da op en alder lige nu. Man skal godt nok være bestemt for at få dem til at forstå at det ikke dem der bestemmer. PYH. Ligeså dejligt det er at være mor, ligeså hårdt kan det være. Synes jeg i hvert fald.
Hvad med jer. Hvordan oplever i tiden med en ca 2-årig?
Hilsen Camilla

Sødt navn - Emma Naya 

Uha. Om en måned bliver min datter, Bianca, 2 år gammel.
SIKKE en energi og krudt i rumpen hun har!
Og det er virkelig en tid hvor der bliver prøvet grænser af for tiden ...mange skrig og kaster sig ned på gulvet, krydser armene, stikker af , gør modstand eller gør ting hun VED hun ikke bør - bare for at få os til at reagere.

Det er en sjov tid, men også hård og krævende!

Hun blev storesøster for 3 måneder siden, og jeg tror måske også, at lidt af alt denne prøve-mor-og-far-af skyldes dét...

Hver alder har sin charme    Og selvom det til tider kan være ret hårdt, så er det bare en fase de gennemgår, for at mærke hvor de har os, og at der ER regler, og at vi står ved dem!

Hilsen Katrine - mor til 2 piger .....som frygter den tid der kommer om cirka 12 år, når jeg har TO TEENAGE-PIGER   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.