Er 11+3 med tvillinger, men er så mega nervøs...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
4 svar
2 synes godt om
3. august 2013

Lou

Jeg så to små hjerteblink i uge 7+2 nu er jeg 11+3 og er begyndt at blive lige så nervøs igen, som jeg var da jeg skulle op 7 ugers scanningen for om der er liv og om alt er ok. 

Jeg skal til NF fredag næste uge altså 12+2 og har lige siddet og tudet fordi jeg er så bange for at der er noget galt, ikke at jeg ved ikke helt hvorfor, Jeg har på intet tidspunkt haft særlig mange graviditetssymptomer, har været lidt ekstra træt i en kort periode, men synes ikke det er så slemt mere, så der er ikke så meget der er forandret... Jeg her ikke blødt en dråbe blod, men er så bange for en missed abortion da min veninde oplevede det sidste sommer. Hun voksede og havde det fint, men det viste  sig til NF at fosteret allerede var gået til i uge 5-6 stk, det er bare så uretfærdigt. 

hvad hvis det er mig denne gang, jeg kan næsten ikke holde det ud. Har andre haft det på samme måde, hvorden stopperman med at bekymre sig? Skal jeg tage en scanning på mandag, selv om NF er lige om hjørnet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2013

Juliekp

Lou skriver:

Jeg så to små hjerteblink i uge 7+2 nu er jeg 11+3 og er begyndt at blive lige så nervøs igen, som jeg var da jeg skulle op 7 ugers scanningen for om der er liv og om alt er ok. 

Jeg skal til NF fredag næste uge altså 12+2 og har lige siddet og tudet fordi jeg er så bange for at der er noget galt, ikke at jeg ved ikke helt hvorfor, Jeg har på intet tidspunkt haft særlig mange graviditetssymptomer, har været lidt ekstra træt i en kort periode, men synes ikke det er så slemt mere, så der er ikke så meget der er forandret... Jeg her ikke blødt en dråbe blod, men er så bange for en missed abortion da min veninde oplevede det sidste sommer. Hun voksede og havde det fint, men det viste  sig til NF at fosteret allerede var gået til i uge 5-6 stk, det er bare så uretfærdigt. 

hvad hvis det er mig denne gang, jeg kan næsten ikke holde det ud. Har andre haft det på samme måde, hvorden stopperman med at bekymre sig? Skal jeg tage en scanning på mandag, selv om NF er lige om hjørnet? 

Synes bare du skal tage det stille og roligt Dine guldklumper har det sikkert fint, også selvom du næsten ingen symptomer har. Hvis det triste skulle ske at de er gået til, er der alligevel ingen ting du kan gøre.

Ved det er SÅ svært, men prøv at slappe lidt af og så bare se frem til at du skal se dine guldklumper om ikke så længe. 

Ps. jeg havde heller ingen symptomer, men fik alligevel en skøn datter ud af det

Anmeld

3. august 2013

Carina:-)

Jeg har altid været hundenervøs,og kan høre på veninder og famile at det har de også altid været .

Tror det er meget normalt,og hører med til alt det med at skulle være mor og tage ansvar osv.

Efter nf kommer md som man spekulerer på.

Så kommer fødslen og så kommer der bekymringer om baby tager ordentligt på,kan det samme som andre babyer.

Så kommer bekymringerne om inst start,skole og så bliver de teenagere!

Min pointe er at bekymringer hører med til det at elske,og det er også ok -så længe det ikke overskygger alt det glædelige ved at blive forældre .

Anmeld

3. august 2013

pcoramt

Lou skriver:

jeg kan virkelig godt følge dig.. jeg mistede selv tvillinger sidste år i missed abortion, og det gør kun bekymringerne større.. jeg er dog selv gravid igen også med tvillinger (30+6) men mit råd er helt sikkert at bruge de penge det koster og så købe sig et en scanning eller to..

dine bekymringer kan gøre dig helt syg, og være en total ødelægger for dit forhold.. det bliver lettere når du kommer på den anden side hvor du mærker dem hver dag ved du om det er enæggede eller tvæggede du venter?

Anmeld

3. august 2013

l.kjoeller

Lou skriver:

tror rigtig mange der har haft mislykkede graviditeter i nærmiljøet er nervøse før skanninger (mig selv inklusiv) men er sikker på alt nok skal gå. odsene er jo heldigvis godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.