Andre utålmodige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. august 2013

hekran

Er vist 38+4 i dag. Er SÅ færdig med at være gravid og træt og varm og feeeed.

Har haft en rigtig god graviditet, men den sidste måned har været ulidelig. Har taget rigtig meget på og har vand i fingre, ben og ansigt.

Den sidste uge har jeg stort set ikke været udenfor en dør, fordi hvis jeg går/står længere end en time, så skal jeg bruge 1-2 timer på at få fødderne til normal størrelse.

Jeg kunne også bare nyde det, men hey... har tre børn på 2,4 og snart 6, som gerne skal kunne have en mor. Faren er rigtig god til at tage dem, men jeg dør snart af dårlig samvittighed og selvmedlidenhed over at sidde stille med benene oppe.

Kunne også være mega aktiv i håb om at få fødslen i gang, men hvis det til gengæld ikke virker, så sidder jeg med sviende ben og er færdig for den dag.

Er der flere end mig i samme situation der kan ynke med mig? Hvad skal vi dog få tiden til at gå med?

Heldigvis og forhåbentligvis går jeg ikke meget over tiden. Har født til termin hver gang, så jeg håber vitterligt, at ungen er ude om to uger max. Kom nu, lille basse!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2013

Bell'star

hekran skriver:

Er vist 38+4 i dag. Er SÅ færdig med at være gravid og træt og varm og feeeed.

Har haft en rigtig god graviditet, men den sidste måned har været ulidelig. Har taget rigtig meget på og har vand i fingre, ben og ansigt.

Den sidste uge har jeg stort set ikke været udenfor en dør, fordi hvis jeg går/står længere end en time, så skal jeg bruge 1-2 timer på at få fødderne til normal størrelse.

Jeg kunne også bare nyde det, men hey... har tre børn på 2,4 og snart 6, som gerne skal kunne have en mor. Faren er rigtig god til at tage dem, men jeg dør snart af dårlig samvittighed og selvmedlidenhed over at sidde stille med benene oppe.

Kunne også være mega aktiv i håb om at få fødslen i gang, men hvis det til gengæld ikke virker, så sidder jeg med sviende ben og er færdig for den dag.

Er der flere end mig i samme situation der kan ynke med mig? Hvad skal vi dog få tiden til at gå med?

Heldigvis og forhåbentligvis går jeg ikke meget over tiden. Har født til termin hver gang, så jeg håber vitterligt, at ungen er ude om to uger max. Kom nu, lille basse!

Her kan jeg være med - er 38+2 i dag, og er også ved at gå til af varme/træthed/utålmodighed osv.

har heldigvis ikke så meget vand i kroppen som jeg havde frygtet, men føler virkelig at mine ben er fyldt med bly når jeg har været aktiv i mere end en time - åh Gud! 

Har gået hjemme siden 15. Juni, så nu er det bare ikke sjovt at skulle finde på noget at fordrive tiden med HVER dag længere.. 

Så jeg føler fuldt ud med dig, og hepper på at vores bebser snart vil ud i varmen til os!! 

Anmeld

3. august 2013

hekran

Bell'star skriver:

Her kan jeg være med - er 38+2 i dag, og er også ved at gå til af varme/træthed/utålmodighed osv.

har heldigvis ikke så meget vand i kroppen som jeg havde frygtet, men føler virkelig at mine ben er fyldt med bly når jeg har været aktiv i mere end en time - åh Gud! 

Har gået hjemme siden 15. Juni, så nu er det bare ikke sjovt at skulle finde på noget at fordrive tiden med HVER dag længere.. 

Så jeg føler fuldt ud med dig, og hepper på at vores bebser snart vil ud i varmen til os!! 

hvor rart! Eller..... surt for dig, men rart, at der er andre. 

Hvad fordriver du tiden med? Jeg føler jeg har fået nok af solen i år. Har gjort alt så klart jeg kan og prøver at vaske, tørre, folde en maskinfuld om dagen og holde huset så nogenlunde, hvis noget skulle ske.

VILLE så gerne have overskud til at lave frysemiddage og brød/boller til når han er kommet, men hvis jeg har været ude at handle, så er min energi brugt. Og så er sommeren bare uendelig lang. Man skulle være et skarn, hvis man klagede over vejret, men varmen tager bare al min energi og overskud.

Anmeld

3. august 2013

Bell'star

hekran skriver:

hvor rart! Eller..... surt for dig, men rart, at der er andre. 

Hvad fordriver du tiden med? Jeg føler jeg har fået nok af solen i år. Har gjort alt så klart jeg kan og prøver at vaske, tørre, folde en maskinfuld om dagen og holde huset så nogenlunde, hvis noget skulle ske.

VILLE så gerne have overskud til at lave frysemiddage og brød/boller til når han er kommet, men hvis jeg har været ude at handle, så er min energi brugt. Og så er sommeren bare uendelig lang. Man skulle være et skarn, hvis man klagede over vejret, men varmen tager bare al min energi og overskud.

Ka, er også glad for keg ikke er alene om at have det hårdt!

Jamen jeg er sådan set med på din vogn der..

Alt er gjort klar, men prøver at få vasket tøj og gjort rent så godt fysikken tillader det, lidt om dagen.. Men synes godt nok også at varmen tager alt min energi! Det er ulideligt - og så utaknemmeligt at brokke sig over vejret, når det emdelig er godt sommervejr i DK..  - men NU synes jeg efterhånden at det har været sommer længe nok til at man kan tillade sig at brokke sig over det.. 

Ellers prøver jeg så godt som muligt at lave aftaler med veninder osv (som alle gravidbøger jo så smukt anbefaler, at man kan bruge den sidste ventetid på) men det er altså begrænset hvad jeg kan overskue, så det får man ikke hele dage til at gå med.. men kunne forestille mig, at det er nok også lidt nemmere for mig at lave sådanne ting, da jeg ikke har nogen børn i forvejen, så der er ikke så meget der skal passes ind der endnu..  

og det med maden har jeg opgivet for længst, har i forvejen ikke så stor appetit pga. Varmen, så skal i hvert fald ikke nyde noget aF at stå i køkkenet og kokkerere! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.