brug for fødselsdags ideer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.635 visninger
3 svar
1 synes godt om
2. august 2013

DianaRJS

som skrevet i de 300 andre seneste indlæg bliver min store dreng 5 på mandag... han skal derfor have børnehave med hjem onsdag, grundet der at de lige skal ha lov at starte op i bh igen efter 3 ugers ferie men jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal finde på?

tænkte på nogle sandwiches, frugtstænker og nogle slikposer...

kan man det?

og nogle ideer til leg? er helt tabt da det er første gang og har aldrig selv holdt fødselsdag hjemme med min bh da jeg var lille ....

håber nogle af jer fantastiske mennesker kan komme med nogle gode ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

moraarhus

De gange jeg har lavet det, har jeg lavet oksekugler med masser af krydderier (lav dem ligesom frikadeller)

agurke stænger, gulerodsstænger.

Altså fingermad for at alle kan være med.

Så sørger jeg for at de får kage.

Og så får de en slikpose.

Jeg lader dem altid lege selv og i alle rum. Man kan godt lave lege, såsom at de fisker slikposerne osv.

Men mit indtryk er at børnene bare synes det er sjovt at lege med fødselarens legesager uden voksen indblanding.

Sørg for at der også er mad til pædagogerne

Anmeld

2. august 2013

MyLove E

DianaRJS skriver:

som skrevet i de 300 andre seneste indlæg bliver min store dreng 5 på mandag... han skal derfor have børnehave med hjem onsdag, grundet der at de lige skal ha lov at starte op i bh igen efter 3 ugers ferie men jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal finde på?

tænkte på nogle sandwiches, frugtstænker og nogle slikposer...

kan man det?

og nogle ideer til leg? er helt tabt da det er første gang og har aldrig selv holdt fødselsdag hjemme med min bh da jeg var lille ....

håber nogle af jer fantastiske mennesker kan komme med nogle gode ideer

Jeg viser det lige igen igen igen

Det her er godt nok til en toårs fødselsdag, men kan sagtens bruges til alle aldre

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. august 2013

Billemyre

Skattejagt plejer at være et hit! Evt. med slikposerne som skatten
Og så er det sjovt hvis de voksne (og måske også børnene..?) er klædt ud som pirater; Bandana, tørklæde om livet, ørenringe, klap for øjet og tegnede skægstubbe.

Som 'moraarhus' også skriver, så tror jeg, det er rigeligt med en enkelt igangsat leg - fri leg med fødselsdagsbarnets ting er nogle gange meget sjovere!

God idé med maden - Det lyder som fine ting til børnehaveunger.
Pølsehorn falder vist også altid i god jord, hvis det er.
Min erfaring siger mig, at der faktisk altid er for meget mad, så jeg ville holde det enkelt, men godt

God fornøjelse - og tillykke med ham på mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.