Læg vasketøjet til vask.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
6 svar
16 synes godt om
2. august 2013

VIPpigen

Lilje har badet i badebassin, har brugt 3 par underbukser, 2 undertrøjer, og syntes lige  hun skulle svine et sæt nattøj til selvom hun ikke havde det på, og derefter smidt det i gangen, stuen og køkkenet. Så mor bad om hjælp til oprydningen.

Mig - Lilje, er du ikke sød at smide dit vasketøj til vask??

Lilje - (glad og fræk i stemmen) JAA...

Jeg kommer derefter ud i gangen og ser vaskemaskinen.... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

Trine89

haha hvor godt..  

Anmeld

2. august 2013

Mother-love

VIPpigen skriver:

Lilje har badet i badebassin, har brugt 3 par underbukser, 2 undertrøjer, og syntes lige  hun skulle svine et sæt nattøj til selvom hun ikke havde det på, og derefter smidt det i gangen, stuen og køkkenet. Så mor bad om hjælp til oprydningen.

Mig - Lilje, er du ikke sød at smide dit vasketøj til vask??

Lilje - (glad og fræk i stemmen) JAA...

Jeg kommer derefter ud i gangen og ser vaskemaskinen.... 

Hahaha det er da hvad man kalder en opdraget pige. Hun vasker sgu selv sit tøj

Anmeld

2. august 2013

VIPpigen

Havanagila skriver:

Hahaha det er da hvad man kalder en opdraget pige. Hun vasker sgu selv sit tøj

Simpelthen... Jeg kunne heller ikke lade vær med at smile

Anmeld

2. august 2013

Mother-love

VIPpigen skriver:

Simpelthen... Jeg kunne heller ikke lade vær med at smile

Det er så dejligt med de guldkorn. Isabella også med iPaden her inden hun skulle i seng. Vi har sådan app på hvor man kan høre nogle sange og så er der noget tegnefilm også. Så hørt/ så hun tornerose. Og da hun kommer til der hvor de synger " så kom den onde fe derind" så sidder hun og siger det mor. Så min kæreste skriger af grin og siger er det mor. Og hun svarer ja. Så kigger jeg på hende og siger synes du mor er ond? Og hun kigger på mig og siger nej og så fik jeg et kys og et knus hehe

Anmeld

2. august 2013

VIPpigen

Havanagila skriver:

Det er så dejligt med de guldkorn. Isabella også med iPaden her inden hun skulle i seng. Vi har sådan app på hvor man kan høre nogle sange og så er der noget tegnefilm også. Så hørt/ så hun tornerose. Og da hun kommer til der hvor de synger " så kom den onde fe derind" så sidder hun og siger det mor. Så min kæreste skriger af grin og siger er det mor. Og hun svarer ja. Så kigger jeg på hende og siger synes du mor er ond? Og hun kigger på mig og siger nej og så fik jeg et kys og et knus hehe

De er simpelthen fantastiske de små... Og de er lige i den alder hvor der bare kommer guldkorn fra dem heletiden

Anmeld

2. august 2013

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Hihi, hvor godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.