voksen madpakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
6 svar
1 synes godt om
2. august 2013

Bertris

Kæresten og jeg starter i skole her i august, men er så dårlig til det med rugbrødsmadder, så ville høre om i havde nogle lækre, NEMME idéer til de madpakker der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

esioul

Bertris skriver:

Kæresten og jeg starter i skole her i august, men er så dårlig til det med rugbrødsmadder, så ville høre om i havde nogle lækre, NEMME idéer til de madpakker der?

Pasta salat med alt muligt i (kan jo fås til aftensmad dagen før)

Anmeld

2. august 2013

Masig

Bertris skriver:

Pynt rugbrødsmadderne med grøntsager, karse m.m. Så b,iver de meget sjovere  Og så lidt lækker frugt ved siden af, så er det ikke så slemt at spise rugbrød også 

Men ellers sandwich af ciabatter baguette (eller anden slags), pizzasnegle, blandet lækker salat, pastaretter, fx lasagne, pitabrød, tortillas med fyld....

Anmeld

3. august 2013

Holbæktrunten

Bertris skriver:

Bag nogle klatboller eller et brød af samme dej, og så godt med grøntsager til i en NOx ved siden af. Er selv stor fan af cherrytomater, agurk, gulerødder, blomkål i mundrette str og stænger.

Rester fra aftensmaden har jeg også ofte med på job, hvor det er microovn. Ellers er et par kolde minifrikadeller eller et koldt kyllingelår en fin tilføjelse til brød og grønt.

Har også gerne noget frugt med til formiddag/ eftermiddag, f. En banan, æble, melon, vindruer, nektarin, klementin alt efter årstid

Anmeld

3. august 2013

Julie F

Rester!! Hehe ej men kender det - rugbrød kan man bare godt køre træt i. Men hvis vi eks har fået buritos(stav?) med kylling, så tager jeg salat og kylling med dagen efter. Pastasalat, sandwich, frikadeller og råkost osv osv

Anmeld

3. august 2013

Ciss

Dobbelt

Beklager

Anmeld

3. august 2013

Ciss

Lav en stor portion pizzadej.

Lav det fyld, I kan lide.

Del dejen i mange små cirkler og læg forskelligt fyld på.

Klap cirklerne sammen til halvmåner og luk kanterne godt.

Bag som normalt.

Køl af og læg i fryseren.

Perfekte til at tage med som madpakke - i hvert fald hvis I har mulighed for at bruge mikro i frokostpausen.

Hurtig og nemt om morgenen og enkelt at spise uten bestik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.