hvor er i henne???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

366 visninger
9 svar
0 synes godt om
20. marts 2008

Sille

Tager i alle pause herfra eller hva....? Syns ikke der er så meget gang i den.. det de samme indlæg der kører rundt.. (?)
-Sille - undrer sig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2008

Tynen

I´m here :)

Har haft lidt travlt de sidste par dage - Men NØJ hvor sker der lidt herinde..

Det er måske ligefør man burde rydde op istedet?! GGIISSPP!!!!8(

Trine

Anmeld

20. marts 2008

heaven

hvis nogen gider snakke, er jeg her også:P Men ja, det er dødt:-o

Kram Jannie

Anmeld

20. marts 2008

Loggidut

nej ingen pause, men er igang med lagkager og boller til i morgen...så jeg omer lidt frem og tilbage

Anmeld

20. marts 2008

ka li ja

hej jeg er her også lige. men kun lidt. smider mig hen på sofaen...
men jeg kunne selvfølgelig tage jer med!?!(C)

Anmeld

20. marts 2008

heaven

ka li ja skriver:

hej jeg er her også lige. men kun lidt. smider mig hen på sofaen...
men jeg kunne selvfølgelig tage jer med!?!(C)

HEHE, det ville da være nice.... Er du ikk med på påske-uge-tema mht profil-billeder? Havde ellers glædet mig til at se hvad du kunne finde på:P

Fundet rude til din bil?

Kram Jannie

Anmeld

20. marts 2008

Ny mor

sidder her og har såååååååå ondt af mig selv :'( Manden har influenza og tror han er det sygeste menneske i hele verden +o(..........jeg er totalt snottet og har næsten ingen stemme, men har ikke lagt mig endnu, vil ikke være syg :@ Vi skulle have været til fødselsdag i dag, men måtte aflyse :( Ungerne er hjemme hos farmor/farfar, så vi kan pleje os selv lidt, men guuuuuud hvor er her tomt, når de ikke er her..... Birgitte

Anmeld

20. marts 2008

heaven

[citat][f][småt]Birgitte (ny mor) skriver:[/småt][/f] sidder her og har såååååååå ondt af mig selv :'( Manden har influenza og tror han er det sygeste menneske i hele verden +o(..........jeg er totalt snottet og har næsten ingen stemme, men har ikke lagt mig endnu, vil ikke være syg :@ Vi skulle have været til fødselsdag i dag, men måtte aflyse :( Ungerne er hjemme hos farmor/farfar, så vi kan pleje os selv lidt, men guuuuuud hvor er her tomt, når de ikke er her..... Birgitte[/citat] Hey Hvor surt for jer.. Kan ikke huske om det var dig jeg snakkede med forleden, om syge mænd, hehe? Min har nemlig også lige været på herrens mark fordi han bare har været førkølet.. Han tror simpelthen verden går under...:P Men det er da selvfølgelig træls for jer, men dejlig at i har lidt ro til at komme jer... Lav da nogle gode stærke irish coffee eller noget, nu i ikke skal forholde jer til børn?? Kram Jannie - der ønsker god bedring;)

Anmeld

20. marts 2008

Mikkelmusen

Jeg er her lidt on & off... Går snart i seng, af frygt for at Filuca vågner tidligt, og manden har jo nattevagt så alle de mange påskebranderter kan komme sikkert hjem. Så jeg er helt alene med hende, men til gengæld har han fri imorgen :))

Anmeld

20. marts 2008

Loggidut

[citat][f][småt]Birgitte (ny mor) skriver:[/småt][/f] sidder her og har såååååååå ondt af mig selv :'( Manden har influenza og tror han er det sygeste menneske i hele verden +o(..........jeg er totalt snottet og har næsten ingen stemme, men har ikke lagt mig endnu, vil ikke være syg :@ Vi skulle have været til fødselsdag i dag, men måtte aflyse :( Ungerne er hjemme hos farmor/farfar, så vi kan pleje os selv lidt, men guuuuuud hvor er her tomt, når de ikke er her..... Birgitte[/citat] ajjjj tecno-mom----hvad er nu det-...øv for noget øv....men jeg har hørt vi skal sne inde i morgen...og hvad er så bedre end at få lov at blive under dynen og hygge... jeg læste lige dit indlæg om det med læger....hmmm, syntes godt nok du enten skal banke grundigt i bordet hos hende...eller skifte med det samme...det der er kun for at gøre grin med jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.