Smerter. Skal jeg være bekymret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. august 2013

mrhl

Hej!

Jeg fik ligepludselig i dag ondt i den nederste del af maven. Det kom rimelig uprovokeret. Jeg havde godt nok lige cyklet 30 minutter før det kom, men jeg cykler hver dag, og det plejer ikke at være et problem.
Nåh, men det er altså ca 4 timer siden og jeg har stadig ondt. Har holdt mig i ro, fordi jeg tænkte at så ville det nok gå i sig selv.

Har lidt svært ved at beskrive smerterne. Det er ikke som sådan uudholdelige smerter, bare ubehageligt. Der er intet hvis jeg sidder helt stille men ligeså snart jeg bevæger benene eller rejser mig op og går/står så gør det ondt nederst i maven og det går også lidt ud i lysken. Maven føles også hårdere end den plejer....

Har også siden jeg er blevet gravid døjet med kraftige lændesmerter.... Ved ikke om det kan have en sammenhæng?

Nogen der har en ide om hvad det kan være og skal jeg evt have fat i læge???

- Mille 22+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

Team Putte

mrhl skriver:

Hej!

Jeg fik ligepludselig i dag ondt i den nederste del af maven. Det kom rimelig uprovokeret. Jeg havde godt nok lige cyklet 30 minutter før det kom, men jeg cykler hver dag, og det plejer ikke at være et problem.
Nåh, men det er altså ca 4 timer siden og jeg har stadig ondt. Har holdt mig i ro, fordi jeg tænkte at så ville det nok gå i sig selv.

Har lidt svært ved at beskrive smerterne. Det er ikke som sådan uudholdelige smerter, bare ubehageligt. Der er intet hvis jeg sidder helt stille men ligeså snart jeg bevæger benene eller rejser mig op og går/står så gør det ondt nederst i maven og det går også lidt ud i lysken. Maven føles også hårdere end den plejer....

Har også siden jeg er blevet gravid døjet med kraftige lændesmerter.... Ved ikke om det kan have en sammenhæng?

- Mille 22+5

jeg oplevede noget lignende og jeg havde blærebetændelse.. Man har ikke samme symptomer som ikke-gravide

Anmeld

3. august 2013

Clisolka

Hej!

- Mille 22+5

Jeg vil også sige blærebetændelse - jeg oplevede det samme som dig i midten af denne graviditet, og den var god nok. En grummer blærebetændelse havde sat sig igen 

Så afsted til lægen med en urinprøve 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.