FruK skriver:
Som Pylle skriver, så kommer det helt an på dine ansættelsesforhold der hvir du måtte få job.
I forhold til at blive fravalgt på grund af graviditet, så tvivler jeg på, at du ville få noget ud af at gå til fagforeningen. Enhver arbejdsgiver vil jo sige, at der var en kandidat, der var bedre egnet - det vil være svært at bevise at grunden er graviditeten.
Det er ikke svært for mig at bevise da jeg fik jobbet men efter jeg fortalte om min graviditet vidste de ikke helt om de ville alligevel (har også gemt deres besked som de indtalte om at jeg havde fået jobbet).
Men men men det kan betale sig at være ærlig for fik jobbet selvom jeg er gravid...sagde ellers da jeg snakkede med dem i dag at jeg ikke ville gå videre med det hvis de hellere ville ha en anden... for ville ikke spilde 3 uger på en prøveperiode og at de så kom med en eller anden plat undskyldning for at slippe af med mig...så hellere at de ville gøre det nu.
Jeg kunne være ganske rolig..hvis jeg gjorde mit arb ok så sku jeg blive der gravid eller ikke gravid
...
Anmeld