Skal jeg ringe til fg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
4 svar
2 synes godt om
2. august 2013

Anonym trådstarter

I går og i forgårs synes jeg ikke baby har sparket så meget. 

Der har været en smule rumsteren nede ved bækkenet. Og de spark der har været, har virkelig skulle fremprovokere og har ikke været lige så hårdt som det plejer. Og kun nederst i maven. 

Indtil nu har jeg ellers dagligt mærket spark der kunne skubbe computeren ned fra mit skød. Og som var hyppige og næsten regelmæssige. 

Jeg er 28+3. 

Skal jeg ringe til fghinanden eller ville i give det lidt tid nu der er liv? 

Jeg har kendt jm så hun er også en mulighed. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

ønskebørn74

Anonym skriver:

I går og i forgårs synes jeg ikke baby har sparket så meget. 

Der har været en smule rumsteren nede ved bækkenet. Og de spark der har været, har virkelig skulle fremprovokere og har ikke været lige så hårdt som det plejer. Og kun nederst i maven. 

Indtil nu har jeg ellers dagligt mærket spark der kunne skubbe computeren ned fra mit skød. Og som var hyppige og næsten regelmæssige. 

Jeg er 28+3. 

Bedre at ringe en gang for meget end en for lidt.. 

Anmeld

2. august 2013

L&V

Anonym skriver:

æI går og i forgårs synes jeg ikke baby har sparket så meget. 

Jeg er 28+3. 

Så længe du mærker den lille ville jeg ik være bekymret.. De har os dage hvor de hviler mere end de plejer

Anmeld

2. august 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Så længe du mærker den lille ville jeg ik være bekymret.. De har os dage hvor de hviler mere end de plejer

Det var også min første tanke. Men bekymringerne er der stadig. Jeg synes det er mange dage.

Anmeld

2. august 2013

L&V

Anonym skriver:

Det var også min første tanke. Men bekymringerne er der stadig. Jeg synes det er mange dage.

Jah men så længe der kommer lidt liv så ville jeg ta den med ro ellers ka man os komme til at stresse sig selv så meget at man ik mærker sin krop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.