Kan man have denne på som gæst til bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.902 visninger
12 svar
12 synes godt om
2. august 2013

Tøs85

Hej piger. Håber i vil hjælpe.. Jeg skal til bryllup og ved ikke rigtig om jeg kan have denne kjole på da den er lidt hen af hvid. Den er cremefarvet og så er der jo sort på, men vil ikke tage den på hvis den er for hvid.. Har en blå kjole jeg kan tage på hvis det er, men ville foretrække denne..
Hvad synes i?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

Noahmor

Tøs85 skriver:

Hej piger. Håber i vil hjælpe.. Jeg skal til bryllup og ved ikke rigtig om jeg kan have denne kjole på da den er lidt hen af hvid. Den er cremefarvet og så er der jo sort på, men vil ikke tage den på hvis den er for hvid.. Har en blå kjole jeg kan tage på hvis det er, men ville foretrække denne..
Hvad synes i?

Jeg synes den er for hvid. 

Jeg skal til bryllup hos en veninde i september og hun ville slagte mig, hvis jeg kom i den der. 

Men det kommer jo også an på dem, du skal til bryllup hos, hvor meget de går op i det.

Anmeld

2. august 2013

Wimmie

Tøs85 skriver:

Hvad synes i?

Hvis det var mit bryllup ville jeg sige ja...men nogle er jo meget traditionelle omkring dét med farver. Jeg ville spørge bruden

Hvis jeg ikke kendte bruden så godt eller hvis jeg følte hun ikke var helt glad for det selvom hun sagde ja, så ville jeg ikke tage den på.

Anmeld

2. august 2013

-Sigrid-

Jeg syntes du skal vælge den blå

Bruden kan jo også sagtens have cremefarvet på.

http://www.bryllupsklar.dk/gaest-til-bryllup/dresscode.html

Anmeld

2. august 2013

Tøs85

Tak for svarene!! Det har i ret i.. Ved ikke om hun ville blive sur, men vil ikke tage nogle chancer.. Tager den blå på så

Anmeld

2. august 2013

**Ønskebabyen

Tøs85 skriver:

Hvad synes i?

Jeg ville ikke gøre det. Den er alt for hvid til min smag og holdning om hvad man tager på som gæst til et bryllup

Anmeld

2. august 2013

Frk.S

Jeg ville ikke tage den på til bryllup.

Men når det så er sagt, så var jeg ikke blevet sur, hvis nogen havde haft den på til vores bryllup.

Anmeld

2. august 2013

Mitlivsommooor

Tøs85 skriver:

Hvad synes i?

Jeg ville ikke tage den på.

Anmeld

2. august 2013

Miss-86

Jeg tilslutter mig de andre, ville heller ikke tage den på.

Anmeld

2. august 2013

Kløver

Den er for hvid i min verden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.