13+1 vores lille mirakel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.454 visninger
4 svar
16 synes godt om
2. august 2013

DitteNavntoft

så har vi været til nakkefoldsscanning og alt så perfekt ud! En lille sprællebasse på omkring 7 cm der både kunne vinke, sutte tommelfinger og lave bobler tallene var rigtig fine men da de manglede den rigtige blodprøve så får jeg først det endelige tal med posten.
Jeg skal allerede scannes igen d. 15/8 da jeg har en lille cyste på min æggestok men det er bare et kontrol, og faktisk er den blevet mindre, så det glæder jeg mig til

Her er det lille væsen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2013

l.kjoeller

DitteNavntoft skriver:

så har vi været til nakkefoldsscanning og alt så perfekt ud! En lille sprællebasse på omkring 7 cm der både kunne vinke, sutte tommelfinger og lave bobler tallene var rigtig fine men da de manglede den rigtige blodprøve så får jeg først det endelige tal med posten.
Jeg skal allerede scannes igen d. 15/8 da jeg har en lille cyste på min æggestok men det er bare et kontrol, og faktisk er den blevet mindre, så det glæder jeg mig til

Her er det lille væsen

tillykke med veloverstået nakkefold. skøn lille spire

Anmeld

2. august 2013

DitteNavntoft

l.kjoeller skriver:

tillykke med veloverstået nakkefold. skøn lille spire

tusind tak

Anmeld

2. august 2013

Rikke2404

DitteNavntoft skriver:

Her er det lille væsen

Det er altså sjovt hvad de små væsner allerede kan vise.  Det bliver kun sjovere! Jeg er 25 uger på mandag, og for nylig til scanning, så vi gab, hikke og en af dem der rækkede tunge   Det varmer helt 

Anmeld

3. august 2013

DitteNavntoft

Rikke2404 skriver:

Det er altså sjovt hvad de små væsner allerede kan vise.  Det bliver kun sjovere! Jeg er 25 uger på mandag, og for nylig til scanning, så vi gab, hikke og en af dem der rækkede tunge   Det varmer helt 

Ja det er altså utroligt. jeg glæder mig også til jeg når længere hen i graviditeten og begynder at kunne mærke liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.