Mor til to rigtig dejlige børn <3
Hej piger ..
Jeg skrev en tråd her for 3. Ugers tid siden om at min kat tigermis var blevet kørt ned og havde fundet vejen hjem .. Men livet stod ik til at rede

Når men her i morges vågnede jeg , ville så se hva kl var da lille pigen ik var vågnet endnu . Ser så min kæreste har sendt en SMS hvor i der står : find mulle !
Først tænkte jeg hva fanden snakker han om ?
Så jeg ringede op og han fortalte at han havde set hende ligge på vejen 100 M væk fra os , men han havde ik mulighed for at stoppe op da der kørte mange bag ham ..
Jeg køre så derud ( jep lille pigen sover , men vi bor hos mine forældre så fik dem til at lytte efter hende! ,)
Ganske rigtigt ! Min lille mulle pigen lå midt på vejen ! Og ingen havde give køre uden om hende så hun var flad fra maven og ned ( undskyld ordet)
Jeg blev så ked af det jeg kørte hjem og fortalte min mor jeg ik kunne få hende op ! Og jeg ikk kunne !!! ( har stadigvæk billedet af hende med åben mund

inde i hovdetk)
Min mor var så dejlig at køre over og fjerne hende ! For tanken om hun lå der kunne jeg ik lide !

Så på 3 uger hat jeg mistet begge mine katte pga nogle idioter som køre som en brækket arm !!
( ved godt katte bare løber ud foran , men lige i dette tilfælde burde de have kunne stoppe hvis de havde overholdt farten !!! )
Puha har det bare så skidt ! Tanken om at fortælle min søn igen igen at han har mistet noget , når han kommer hjem fra Italien hvor han har været i 2 uger ! Jeg kan ikk klare det !!!
Undskyld det blev langt og rodet , men for havde virkelig brug for at komme ud med det
Anmeld