Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Idag fylder jeg 22år på en ganske normal torsdag som foregik som alle andre hverdage. På arbejdet havde de købt en rigtig fin gave til mig og jeg havde selvfølgelig kage med
Havde spurgt manden min om han ikke ville lave aftensmad til os da jeg arbejder i frisørsalon og altid er hjemme halv 7 ca. Han ringer så da jeg er på vej hjem og siger vi skal have hakkebøffer med bløde løg og brun sovs og kartofler Nu jeg bare ikke så glad for hakkebøffer men ville ikke sige noget. Da jeg så kom hjem stod han med vores lille fis og havde købt sushi fra sticks n' sushi Så blev mega glad! Bagefter for jeg så min gave som han ellers havde sagt jeg først ville få på lørdag når vi holder min fødselsdag. Og der sidder jeg og kan slet ikke gætte hvad det er. Men fik de FINESTE GUCCI SOLBRILLER Blev så glad!!!!!!! Looooooove my little family
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Du ser også glad ud! OG TILLYKKE!
Tillykke sidder her og bliver mega misundelig. Sikke en sød mand du har.
Stort tillykke
Sikke en sød kæreste du har dig.
Francisca skriver: Idag fylder jeg 22år på en ganske normal torsdag som foregik som alle andre hverdage. På arbejdet havde de købt en rigtig fin gave til mig og jeg havde selvfølgelig kage med Havde spurgt manden min om han ikke ville lave aftensmad til os da jeg arbejder i frisørsalon og altid er hjemme halv 7 ca. Han ringer så da jeg er på vej hjem og siger vi skal have hakkebøffer med bløde løg og brun sovs og kartofler Nu jeg bare ikke så glad for hakkebøffer men ville ikke sige noget. Da jeg så kom hjem stod han med vores lille fis og havde købt sushi fra sticks n' sushi Så blev mega glad! Bagefter for jeg så min gave som han ellers havde sagt jeg først ville få på lørdag når vi holder min fødselsdag. Og der sidder jeg og kan slet ikke gætte hvad det er. Men fik de FINESTE GUCCI SOLBRILLER Blev så glad!!!!!!! Looooooove my little family
Tillykke, sikke en dejlig overraskelse
Super fede briller - han har god smag
Tusind tak hvor er i alle søde
Ja jeg elsker ham også overalt på jorden
Hvor ser du super godt ud og glad!
Skøn kæreste du har dig! Og tillykke med igår
Juliekp skriver: Hvor ser du super godt ud og glad! Skøn kæreste du har dig! Og tillykke med igår
Tusind tak hvor er du sød!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128