Bækkensmerter/underlivssmerter hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

414 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. august 2013

Anonym trådstarter

Jeg fødte for godt 2 mdr siden. Begyndt på let motion kort efter fødslen, havde absolut ingen smerter forbundet med det i starten. Øgede løbe og gå distancen stille og roligt og mærkede indimellem tyngde fra bækkenet. -stoppede motionen i de tilfælde hvor smerter kom i mens jeg løb/gik
Jeg var ude og løbe forleden hvorefter jeg hyggede mig med min mand, men har efterfølgende haft SÅ voldsomme smerter i mit bækken eller underliv at jeg ikke kan rejse mig, føler tyngde når jeg tisser og hvis jeg trykker ind på det nederste af maven så gør det også sindssygt ondt. Ja bare når jeg sidder stille i sofaen gør det smadder ondt.
Jeg havde begyndende bækkenløsning under min graviditet - sygemeldt pga det (hvilket afhjalp problemet meget).
Nu er jeg selvfølgelig bekymret for hvad disse smerter kan skyldes - frygter for kronisk bækkenløsning eller andet.

Har nogen af jer oplevet noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

Anonym trådstarter

1. august 2013

camilla10

Anonym skriver:

Jeg fødte for godt 2 mdr siden. Begyndt på let motion kort efter fødslen, havde absolut ingen smerter forbundet med det i starten. Øgede løbe og gå distancen stille og roligt og mærkede indimellem tyngde fra bækkenet. -stoppede motionen i de tilfælde hvor smerter kom i mens jeg løb/gik
Jeg var ude og løbe forleden hvorefter jeg hyggede mig med min mand, men har efterfølgende haft SÅ voldsomme smerter i mit bækken eller underliv at jeg ikke kan rejse mig, føler tyngde når jeg tisser og hvis jeg trykker ind på det nederste af maven så gør det også sindssygt ondt. Ja bare når jeg sidder stille i sofaen gør det smadder ondt.
Jeg havde begyndende bækkenløsning under min graviditet - sygemeldt pga det (hvilket afhjalp problemet meget).
Nu er jeg selvfølgelig bekymret for hvad disse smerter kan skyldes - frygter for kronisk bækkenløsning eller andet.

Begyndte stille og roligt med motion efter fødslen som dig. En dag fik jeg rigtig ondt i lysken/leddet og bøvlede med det i over et år og måtte forbi en fysioterapeut og lave øvelser. Jeg var åbenbart alligevel gået for hårdt til den, selvom jeg ikke syntes det. Denne gang har jeg tænkt mig at gå musestille til værks. Lad der ikke gå for lang tid, før du beder om hjælp hos lægen.

Anmeld

1. august 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Har ikke prøvet det samme som dig, men jeg synes du skal give din læge et kald, just in case

Håber det snart bliver bedre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.