Svar på moderkagebiopsi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.558 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. august 2013

Anonym trådstarter

.... Skulle komme idag? Eller det er i hvert fald præcis en uge siden jeg fik moderkageprøven. Men jeg har lige kigget i postkassen og der er intet. Kan jeg tillade mig at ringe ud på hospitalet? Er så nervøs! Men går selvfølgelig ud fra at det er gode nyheder at lægen ikke har ringet til mig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

MorTilEn2013Dreng

Anonym skriver:

.... Skulle komme idag? Eller det er i hvert fald præcis en uge siden jeg fik moderkageprøven. Men jeg har lige kigget i postkassen og der er intet. Kan jeg tillade mig at ringe ud på hospitalet? Er så nervøs! Men går selvfølgelig ud fra at det er gode nyheder at lægen ikke har ringet til mig. 

synes godt du kan ringe derud.
men ja det er gode nyheder, at de ikke har ringet.

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

MiichellaMalou skriver:

synes godt du kan ringe derud.
men ja det er gode nyheder, at de ikke har ringet.

Giver det lige en times tid og så ringer jeg. 

Desværre er det ikke downs de er bekymrede for i mit tilfælde, så jeg kan se frem til en uge mere i helvede..

Anmeld

1. august 2013

gonefishing

Anonym skriver:

ja da! ring....

Anmeld

1. august 2013

AnonymMor

Anonym skriver:

hm plejer der ikke at gå ca 14 dage inden de giver svar ? da jeg fik fortaget min sagde de hvertfald at der typisk gik 14 dages tid eller mere, inden de var nået til bunds i alle de prøver der skulle tages.. men vi fik først svar ca 18 dage efter i et brev

Anmeld

1. august 2013

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

hm plejer der ikke at gå ca 14 dage inden de giver svar ? da jeg fik fortaget min sagde de hvertfald at der typisk gik 14 dages tid eller mere, inden de var nået til bunds i alle de prøver der skulle tages.. men vi fik først svar ca 18 dage efter i et brev

Jeg fik af vide: 1 uge til de første svar kommer og 2 til de endelige. 
!8 dage det var godt nok nok lang tid at vente 

Anmeld

1. august 2013

AnonymMor

Anonym skriver:

Jeg fik af vide: 1 uge til de første svar kommer og 2 til de endelige. 
!8 dage det var godt nok nok lang tid at vente 

ja vi fik forløbig svar efter 2 dage pr telefon og de endelige efter 18 dage.. og ja det er mega lang tid at vente når man går og er nervøs

Men hvis de har lovet jer et svar efter en uge så synes jeg godt du kan tillade dig at ringe og høre om de har fundet ud af noget

Anmeld

1. august 2013

FruK

Jeg synes godt du kan ringe. En uge er da I forvejen længe at vente.  Vi fik brev to dage efter prøven med de første svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.