Navle piercing?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.076 visninger
9 svar
3 synes godt om
1. august 2013

Moar2011

Hej damer/mænd

Jeg havde navle piercing inden jeg blev gravid med min søn . Jeg tog den ud da jeg var 20uger henne.

Her 2 1/2 år efter vil jeg VILDT gerne have den igen.
Nogen der har fået piercet i igen?

Kan man det?
Jeg har lidt busk fra den gamle..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2013

Swerg

Jeg har fået min piercet om 3 gange i somme hul. Det kan du sagtens !

Anmeld

1. august 2013

Karla

Storms-Mor skriver:

Hej damer/mænd

Jeg havde navle piercing inden jeg blev gravid med min søn . Jeg tog den ud da jeg var 20uger henne.

Kan man det?

Er du sikker på, at den er groet sammen?
Jeg havde min ude i lidt over 2 år. Troede den var vokset sammen indeni, for syntes ikke jeg kunne få piercingen igennem. Turde ikke presse til efter 2 år fik jeg så lyst til at få den i igen, og ville sikre mig, at hullet var groet til. Jeg tog så en ørering med en lang krog, rensede den godt og gjorde området hvor navlepiercingen havde siddet helt våd med klorhexidin. Den gled lige igennem. Det var slet ikke groet sammen, men bare tilstoppet på samme måde som huller i ørerne bliver efter noget tid
Men hvis dit hul er helt groet sammen, kan du sagtens få den lavet igen i samme hul

Anmeld

1. august 2013

Moar2011

Karla skriver:

Er du sikker på, at den er groet sammen?
Jeg havde min ude i lidt over 2 år. Troede den var vokset sammen indeni, for syntes ikke jeg kunne få piercingen igennem. Turde ikke presse til efter 2 år fik jeg så lyst til at få den i igen, og ville sikre mig, at hullet var groet til. Jeg tog så en ørering med en lang krog, rensede den godt og gjorde området hvor navlepiercingen havde siddet helt våd med klorhexidin. Den gled lige igennem. Det var slet ikke groet sammen, men bare tilstoppet på samme måde som huller i ørerne bliver efter noget tid
Men hvis dit hul er helt groet sammen, kan du sagtens få den lavet igen i samme hul

Puha blir hel dårlig ved tanken om at gør det hihi

Anmeld

1. august 2013

Mother-love

Storms-Mor skriver:

Hej damer/mænd

Kan man det?

Jeg tog min ud i starten af min graviditet. Og dvs snart 3 år siden og jeg kan stadig få en ring i. Men jo du burde godt kunne få den piercet samme sted igen

Anmeld

1. august 2013

Karla

Storms-Mor skriver:

Puha blir hel dårlig ved tanken om at gør det hihi

Ja, sådan havde jeg det også
Blev nødt til at sætte mig ned for ikke at blive alt for dårlig men den gled bare helt let igennem, skulle slet ikke presse hårdt eller noget

Anmeld

1. august 2013

DianaRJS

Storms-Mor skriver:

Hej damer/mænd

Kan man det?

kan du sagtens ja..

men som mange andre har skevet skal du lige være sikker på at den ikke er groet sammen ville være pinligt at komme derind og der så stadig var hul

jeg tog min ud da jeg ventede den ældste af mine der bliver 5 på mandag, og jeg har stadig hul, ville gerne have den i efter jeg havde fået den yngste og som de andre skrev var den ikek groet sammen med den var som med hulelr i ørene

Anmeld

1. august 2013

Masig

Gud hvor sjovt, jeg har ikke haft min i i mange mange år... Vi snakker nok omkring 8 år.... Så ville jeg da lige prøve om jeg kunne lave samme trick som jer, og vupti den røg lige igennem... Troede seriøs ikke der stadig var hul efter så mange år.... 

Anmeld

1. august 2013

Moar2011

Masig skriver:

Gud hvor sjovt, jeg har ikke haft min i i mange mange år... Vi snakker nok omkring 8 år.... Så ville jeg da lige prøve om jeg kunne lave samme trick som jer, og vupti den røg lige igennem... Troede seriøs ikke der stadig var hul efter så mange år.... 

Hva gjorde du?

Anmeld

1. august 2013

Masig

Storms-Mor skriver:

Hva gjorde du?

Prøvede at stikke en ørestik igennem... Og den smuttede lige igennem og tag al snavset med ud (det snavs som jeg troede bare var en sammengroning af hullet hehe)... Så nu har jeg lige været inde og bestille et billig navlesmykke, bare for sjov hehe... Havde nemlig smidt dem alle ud fordi jeg var helt overbevist om det var groet sammen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.